مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیتوانم خودم را کنترل کنم راهنمایی ام کنید

144 بازدید
سوال شده Mar 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط زهرا
سلام و خسته نباشید. من ۲۳ سالمه و تقریبا ۱۳ ماهه عقد کردم و قراره به زودی عروسی کنیم. من و نامزدم تقریبا باهم هیچ مشکلی نداریم. من از طریق خواهرش که دوستم بود به ایشون معرفی شدم، خواهرش دخار خوبیه ولی خیلی لوس و حسوده. سعی میکنه کارایی بکنه که حرص منو دربیاره. مشکل من اینجاست که من تا ۴ ماه اول صمیمیت اون ها رو که میدیدم چیزی نمیگفتم اما بعدش حساس شدم. اصلا دلم نمیخواست به خواهرش نزدیک بشه باهاش تنها بمونه یا حرف بزنه شوخی کنه و ... سر این موضوع هم چند بار دعوا کردیم و گفته که نمیخواد خواهرشو بخاطر من کنار بگذاره. اما این حس دست از سر من برنمیداره طوری که وقتی هرجایی هستیم دلم میخواد فقط به من نگاه کنه و توجه کنه نه به اون. خواهش میکنم کمکم کنید تا این حس لعنتی رو از بین ببرم وگرنه زندگیم خراب میشه چون نامزدم گفته تا آخر عمرش به همین صورت زندگی میکنه...
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 1, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که ایشان در موقعیت های مختلف نقش های مختلفی دارند که نمی توان از ایشان گرفت و اگر شما بخواهید که ایشان روابط خود را با ازدواج با شما قطع کنند با واکنش ایشان مواجهه خواهید شد . دقت کنید که همسر شما فرزند یک خانواد ، برادر ، دوست ، همسر و...می باشد و نمی توان از ایشان توقع قطع ارتباط با همه افراد را داشت .

بهتر است شما احساساتی را که خودتان تجربه می کنید را به کمک شناخت درمانگر و یا طرحواره درمانگر مورد بررسی قرار بدهید تا بدانیم این احساسات از چه افکار و باورهایی نشعت می گیرد تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

دقت کندی که تمرکز و حساسیت نشان دادن به روابط دیگر همسرتان می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی بین شما شود پس بهتر است در همین دوران عقد این مشکلات بررسی و به کمک مشاور برطرف شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354783
پاسخ داده شده نوامبر 21, 2020 توسط نابغه تنها حرفه ای (4,320 امتیاز)
سلام نفس هستم

مشاور خوبیم اگه قابل بدنید میتونم در هر زمینه ای بهتون کمک کنم

nafas_tanha2020

آیدی تلگرامم اگه نتونستید پیدا کنید

Moshaver_tanha

سرچ کنید در تلگرام میاد بالا

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,380 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 125 بازدید
سوال شده می 4, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط September
1 پاسخ 44 بازدید
سوال شده Mar 4, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مهسا
1 پاسخ 337 بازدید
...