مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چگونه نامزدم را به خود علاقه مند کنم

106 بازدید
سوال شده Mar 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط شیما
با سلام. من شیما ۲۳ ساله هستم. تقریبا یک ساله با آقایی که به طور رسمی و سنتی خواستگاری اومده بود عقد کردم. اوایل اون خیلی بهم توجه میکرد حتی بعد از مدتی بهم میگفت عاشقت شدم آدم زیاد احساساتی نبود اما حرفاش و کاراش دوست داشتنشو نشون میدادن. ما باهم اختلاف زیادی نداشتیم فقط مدتی بینمون بخاطر رفتارا و صمیمیت بیش از حد با خواهرش بحث شده بود که اونم من قبول کردم مشکل از منه که حساسیت نشون میدم. ولی متاسفانه بعد از اون دعوا ها و بحث ها آقا کلا عوض شده و کلا بی میل شده اگه من پیام ندم یا زنگ نزنم اون نمیزنه. باید کلی بهش بگم و تعارف کنم تا بیاد خونمون و خونه اونها هم خودم باید برم. نمیدونم چیکار کنم وقتیم بهش میگم میگه من فقط خسته میشم چون کارم زیاده... لطفا راهنمایی ام کنید خیلی روحیه ام خراب شده چون من به شدت احساساتی و دنبال محبت هستم ولی هرچی محبت میکنم اون دورتر میشه
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 2, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که بحث های مکرر می تواند روابط را با مشکلات بیشتری مواجهه کند ایشان نمی توانند با ازدواج کردن روابط خود را با دیگر افراد مخصوصا اعضای خانواده قطع کنند و اینکه شما بخواهید در زمان روبرو شدن با ایشان مکرر بح و دعوا ایجاد کنید و یا رفتارهای ایشان را زیر سوال ببرید و ... این موضوعات و بحث های مکرر باعث می شود که جذابیت بودن در کنار شما و آرامشی که ایشان و خودتان نیاز دارید کاهش یابد و این موضوع باعث ایجاد فاصله بین شما شود.

دقت کنید که ایشان نقش های مختلفی از جمله فرزند بودن ، برادر بودن ، دوست بودن ، همسر بودن و... دارند که نیاز است شما با احترام با انها برخورد کنید و بدانید که ایشان تنها مسئول رفتارهای خود می باشد و نه حتی خانواده پس سعی کنید که در زمانی که کنار یکدیگر هستید و یا با ایشان تماس می گیرید از گلایه و یا بحث خوداری کنید چون بازهم همان شرایط ایجاد می شود .

شما می توانید در زمان تماس با ایشان و دیدنشان جذابیت بیشتری با برخورد با احترام و توجه به علایق ایشان که می تواند شامل هرچیزی شود که ایشان دوست دارند ایجاد کنید تا بتوانید ارامشی را که در بینتان ار بودن در کنار یکدیگر از بین رفته است را بازسازی کنید .

در این مسیر بهتر است در همین دوران یک دروه مشاوره با همسرتان را تجربه کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,907 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 310 بازدید
سوال شده ژان 12, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 67 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Danyalrf ممتاز (120 امتیاز)
3 پاسخ 216 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 1,119 بازدید
سوال شده Mar 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 97 بازدید
سوال شده ژان 25, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 159 بازدید
سوال شده ژان 22, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مهرگل۲۰
1 پاسخ 229 بازدید
سوال شده ژوئیه 1, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...