مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از دست دادن حس نسبت به خیلی از چیزا و یا تغییر احساس

307 بازدید
سوال شده Mar 6, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Amirhosein 1 نشانه گذاری شده
سلامو عرض خسته نباشید لطفا به سوال بنده جوتب بدید که دارم دیوونه میشم.من از یه شبی که بسیار ترسیدم و یه اتفاق بسیار بد برام افتاد حسم نسبت به خیلی چیزا تغییر کرده و یا اصلا از دست دادم حسمو نسبت بهشون  برای مثال من خیلی عید رو دوست دارم و عاشق عیدم و اصلا حس و حال خاصی نسبت به عید دارم ولی بعد از اون شب حسم رو نسبت به عید از دست دادملطفا کمکم کنید چون نزدیک عیده .واقعا حس بدیه
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 14, 2020 توسط مهدی
سلام علیکم

ببینید همه در زندگی عادی روزمره، ممکنه اتفاقاتی براشون بیافته که خوشایندشون نیست!!

بنابراین باید قبول کنید که اینچنین اتفاقی برای شما هم به وقوع پیوسته! و درمورد عید ودوست داشتن اون نمیشه گفت حستون رو از دست دادید بلکه انگار که خیلی براتون دیگه جذاب نیست !! پس باید درنگرش خودتون یه تغییر کوچولو ایجاد کنید،مثلا اگه به احادیث نقل شده از پیامبر بزرگواراسلام وامامان معصوم(علیهم السلام)علاقمندید، ایشان فرمودند:(( هر گاه شکوفه زدن درختان در بهار را می بینید،ازقیامت بسیار یاد کنید" .

خب این یاد کردن قیامت به آدم انرژی ونشاط میده(برعکس خیلی ها که تصوشون از قیامت فقط بدبختی و عذاب و...هست)!!

چطور؟ شما فکر کنید وقتی درختان رو در زمستان میبینید که برگهاشون ریخته وبه نوعی دیگه حس وحال تازگی ندارند ومیشه گفت مرده اند،اما در بهار میبینید که همان درختان بیجان وبرگ ریخته،شکوفه های زیبا میدن !! این یعنی زندگی جریان داره ودوباره شادی و نشاط وگرمی جای سرما ویخبندان وکسالت رو گرفت!! این یعنی به خودمون بگیم خدایا چقدر مهربونی که دوباره به من عمر وفرصت دادی که بهار رو ببینم !! پس تلاش میکنم با عشق به تو از لحظه لحظه عمرم برای نزدیک شدن به تو استفاده کنم!! درسته؟؟

راهنمایی بیشتر درصورت نیاز ،واتس آپ:09901469054
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,372 دیدگاه

2,057 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,000 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 1,094 بازدید
3 پاسخ 279 بازدید
سوال شده اکتبر 25, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط M.ahmadi حرفه ای (380 امتیاز)
3 پاسخ 632 بازدید
1 پاسخ 682 بازدید
0 پاسخ 218 بازدید
...