مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شب و روز به کسی فکر میکنم که با کارهایش مرا جذب خود کرده اما...

794 بازدید
سوال شده Mar 7, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
ویرایش شده Mar 8, 2020
سلام من دختری ۱۶ ساله هستم چند وقتی میشه که به علت رفت و آمد به خاطر یه کار مهم به یه مکانی، با پسری  ۱۸ ساله اشنا شدم و نزدیک ۱ ماه هرروز چندین ساعت به دلیل کارهایی که داشتیم اونجا بودیم. من ادم کم صحبت و آرامی هستم و سرصحبت را با کسانی که نمیشناسم باز نمی کنم و اکثرا سمت کسانی که میشناسم میرم و تا کسی رو به خوبی نشناسم باهاش گرم ننیگیرم و باید زمان بگذره تا بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم و این خیلی منو رنج میده. اما این پسر بعد از چند روز اول سعی درارتباط برقرار کردن با من داشت و من هم واقعا دست پاچه میشدم و وقتیکه سعی داشت با من شوخی کنه تا بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم برعکس خواستم خیلی سرد رفتار میکردم که غیر عمدی بود و نمیدونم ایا بهش حس عشق دارم یا خیر‌. دائم در خواب میبینمش و بهش فکر میکنم و وقتی که میبینمش هم دستو پامو گم میکنم و نمی تونم باز باهاش حرف بزنم و بعدش حسرت میکشم. اون هم گاهی اوقات به من نگاه های دزدکی میکنه و تا رومو برمیردونم نگاهشو میدزده. چند باری هم شوخی هایی برای راحت ارتباط برقرار کردن باهام کرده و یا از طریق دوستانم خواسته با من حرف بزنه و در فضای مجازی هم همینطور. اابته با شناخت من ازش در یک ماه و تعریف بقیه آشنایانم، پسر مودب و واکیه و اصلا دنبال سواستفاده و... نیست.در کل من حس میکنم به او علاقه شدیدی دارم ولی ایشون رو نمیدونم. بار ها کارهایی کرده که انگار بمن توجه میکنه اما باز برخی اوقاتم من پشیمون میشم ازین نشونه ها.میدونم که ممکن است بخاطر وضعیت سنم و دوران نوجوانی باشه ولی من تابحال عاشق کسی نشدم تا اینکه به ایشون علاقه خاصی پیدا کردم و این علاقه من هوس نیست. ممنون میشم راهنمایی کنید که این نشانه های اون ممکنه بخاطر علاقه دوطرفه باشه؟!
3 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 8, 2020 توسط بی نام
ویرایش شده Mar 8, 2020
سلام عزیزم رفت و امد اجباری ؟
پسر بهتر به صورت رسمی بیاد خواستگاری.
 به پسر علاقه داری بهش بگو .
مراقب خودت باش.
دارای دیدگاه Mar 8, 2020 توسط بی نام
منظور از رفت آمد اجباریم، بخاطر کاری بود که تو اون مکان داشتم و هرروز باید میرفتم و ایشون هم همینطور.
من دختر ۱۶ ساله هستم و از الان به فکر خواستگاری نیستم اما این حسی که بهش دارم و رفتارای اون منو پریشون کرده و فقط میخام حس متقابل اونو بفهمم و اگرم اتفاقی بخاد بیافته فقط در حد دوستی.
ممنونم
دارای دیدگاه Mar 8, 2020 توسط ا
ویرایش شده Mar 8, 2020
اگه حسی که بهش داری بهش بگی خیالت راحت میشه که بهش گفتی و اگه هم به تو علاقه داشته باشه با عمل و رفتارش بهت نشون میده و اگه هم قصد ازدواج داشته باشه با خانوادش میاد خواستگاری به نظر من حس دوست داشتن قشنگه اگه می خوای دوست پسر داشته باشی وقتتو تلف کردی حس پریشونی که نمی خوای ادامه پیدا کنه حواست به عزت نفست هم باشه اگه تو رابطه دیگه ای نباشه. بعضی وقت ها علاقه یک طرف است و هر کسی حق انتخاب داره. خودتو مشغول کن و امیدوارم حالت خوب باشه و منتظر جواب مشاور هم باش.من مشاور نیستم.
پاسخ داده شده مارس 1, 2020 توسط ...
سلام دوست خوبم من سه سال از شما بزرگترم تابحال هم عاشق کسی نشدم میدونم کاملا متوجه هستم که تو الان در ذهنت پراز فکر وخیالی وقتی آدمی کسی رو دوست داره چشمام دیگه نمیبینه وحتی شایدبه نصیحت وتوصیه هم گوش نکنه منم اهل نصیحت نیستم فقط بهت بگم جلو نره بزار اون جلو بیاد شما هر سنتون خیلی کمه احساسات مقدماتی هستن به بهانه ازدواج هم لطفا نزار باهات دوست بشه اون کسی که ضربه میبینه تویی دلیوزانه میگم این روزا همه لب ودهنن من خیلی ادم های پخته و تحصیل کرده دیدم که باز هم نارو زدن اعتماد نکن و ازش دوری کن اگر بخواد شمارو برای زندگی حداقل اینه که بگه خواستگاری میاد حتی اگه تو الان قصد ازدواج نداری به این دوستی ها لطفا عزیزم دل نبند میدونم این حس حسی مر از شوق وشور اما پراز دروغ وپشیمونی هم هست هیچ کس هیچ وقت خودواقعیشو نشون نمیده امیدوارم خطا نکنی
پاسخ داده شده نوامبر 21, 2020 توسط نابغه تنها حرفه ای (4,320 امتیاز)
سلام نفس هستم

مشاور خوبیم اگه قابل بدنید میتونم در هر زمینه ای بهتون کمک کنم

nafas_tanha2020

آیدی تلگرامم اگه نتونستید پیدا کنید

Moshaver_tanha

سرچ کنید در تلگرام میاد بالا

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,806 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,459 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 1,194 بازدید
3 پاسخ 302 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مریم
2 پاسخ 567 بازدید
8 پاسخ 1,990 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 165 بازدید
...