مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

یانت پدر به مادر

184 بازدید
سوال شده Mar 9, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
باسلام پدرم۳۴ساله ازدواج کرده مردی قدرت طلب و عصبی است دوتاداماد داره و یه پسر۱۰ ساله مادرم خانوم موجه و خوشرو پاکدامنی است الان مدتی است پدرم از طریق شبکه های اجتماعی با دختری۳۴ساله درارتباط است و ما یه هفتس مطمئن شدیم من و خواهرم تحصیل گرده ایم دکتری و ارشد مادرمم دیپلمه خواهرم به اون دختره پیام دادو ازش خواست بازندگیمون بازی نکنه از اون روز بابام نرم افزارهاشوپاک کرده ولی من احساس میکنم تلفنی و با پیامک با اون دختر در ارتباطه مادرم مثلا اینا رو نمیدونه پدرم خیلی مادرم رو اذیت میکنه از فحاشی تا کتک اما مادرم آبروداری کرده به نظرتون من به عنوان دخترشون باید چیکارکنم کارم فقط گریه و دعاس
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 9, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد که با مواجهه شدن با این شرایط با فشار روحی زیاد و همچنین سردرگمی روبرو باشید اما بهتر است سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید و در این مسیر اگر بازهم اطمینان به وجود این رابطه دارید در احترام در زمان مناسبی با پدرتان صحبت کنید و دقت کنید که تصمیم گیری در مورد ادامه زندگی مشترک و.. با خود مادرتان می باشد بهتر است شما ها ایشان را آزاد به انتخاب بگذارید تا از ترس و نگرانی شما ها به این زندگی ادامه ندهند بلکه برای زندگیشان دلایلی محکم تری داشته باشند .

در این مسیر تا مادر و پدرتان خودشان نخواهند که مشکلات آنها مورد بررسی قرار بگیرد نمی توان به آنها کمک کرد بهتر است سعی کنید از طرفداری از یکی از آنها خوداری کنید و اجازه بدهید به عنوان دو فرد بالغ در مورد مشکلات خودشان تصمیم گیری داشته باشند .
دارای دیدگاه Mar 9, 2020 توسط دوست
سلام خانم دهقان،نميدونم اين پيام رو ميبينيد يا نه،ولي به نظر من اصلا راه حل خوبي نگفتين،يني ميشه گفت كلا راه حل نگفتين،اين مورد خيلي سخته،توي ماجراي خيانت نه ميشه با پدر حرف زد(يعني آدم خجالت ميكشه به روش بياره) و وقتي هم باهاش حرف بزنيم پدر كلا انكارميكنه،بعد ميبيني بازم ادامه ميده، بعد هم روش باز ميشه و ادامه ميده،و نه آدم ميتونه به مادرش بگه.اين بلا سر ما هم اومده،مادرها توي اين سن يكم دير متوجه خيانت ميشن،يا متوجه ميشن و بروز نميدن،مادر منم ديرتر از ما دخترها متوجه شد و وقتي به ما گفت ما تاييد كرديم، از اين موضوع يك سال ميگذره مادر خوشگل من تبديل شده به يه آدم افسرده و يه آدم پر از استرس،كه هر لحظه ميخواد پدرمو چك كنه،هر لحظه به ما ميگه الان پيش زنه هست،همش گريه ميكنه،ما رو هم غمگين و افسرده كرده.
شما ميگين بزاريد خودشون مشكل هاشونو حل كنند و خودشون تصميم بگيرن كه زندگي مشترك رو ادامه بدن يا نه.ايا توي اين سن وسال و با داماد و عروس ميتونن از هم جدا بشند؟؟ نتيجه چي ميشه؟؟ جواب تكراري كه اكثرا برا همه اتفاق ميفته: زندگي در يك خانه،نداشتن ارتباط جنسي،نداشتن حرف،ديده نشدن مادر، مادر فقط بشور و بساب،افسرده شدن مادر و همچنان جلوي چشم اعضاي خانواده ادامه دادن خيانت توسط پدر
دوست عزيزم از خداي بزرگ ميخوام كه بهتون ارامش بده و پدرتون دست از خيانت بكشه،پدر ما كه دست نكشيد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,608 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 109 بازدید
1 پاسخ 125 بازدید
سوال شده سپتامبر 12, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط نیما
1 پاسخ 287 بازدید
2 پاسخ 785 بازدید
2 پاسخ 255 بازدید
1 پاسخ 144 بازدید
...