مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از کارهای مادرم دارم به یک دیوانه تبدیل می شوم.

395 بازدید
سوال شده Mar 9, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط رها
سلام
مادرم از مستقل شدن من میترسه و علی رغم اینکه من خیلی خانواده دوستم نگرانه که ازشون جدا بشم و خیلی هم سعی میکنه منو عوض کنه و اصلا شخصیت اصلی من واسش اهمیت نداره چون با چیزی که سالها توی ذهنش از یه دختر بوده تفاوت داره و من هم خیلی باهاش کنار اومدم و خیلی هم تغییر کردم اما خیلی پشیمونم و آرامشمو از دست دادم، دانشجوی شهر دیگه ای هستم که از نظر آینده * کاری برای من خیلی خوبه اما مادرم میخواد که من شهر خودم باشم و درس بخونم و یا همینجا هر کاری که شد انجام بدم یا برای خودش کار کنم و خلاصه یجوری روی من بتونه مسلط باشه و در عین حال منو با افرادی مقایسه میکنه که اصلا قابل مقایسه نیست! و همش سرکوفت میزنه بهم دیگه نمیدونم چیکار باید بکنم. وقتی شهر خودم هستمم انقدر انتظار داره کارای مختلف انجام بدم و سرمو با چیزای مختلف گرم کنه که وقتی برای کار دیگه ای نداشته باشم و اگر به خواسته هاش تن ندم یکاری میکنه به غلط کردن بیوفتم؛ من خیلی سعی میکنم درکش کنم اما بعضی وقتا فکر میکنم انگار نامادری دارم بجای مادر
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 9, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساس شما برای داشتن استقلال قابل احترام می باشد اما بهتر است در این مسیر در زمان مناسبی با بیان اینکه نگرانی های مادرتان را درک می کنید برنامه و احساسات و نیازهای خودتان را نیز با ایشان در میان بگذارید و سعی کنید که در یک مسیر تعاملی به استقلال خودتان پاسخ بدهید و مسیر رشدی خودتان را طی کنید .

در این مسیر بهتر است سعی کنید همه جوانب را مد نظر داشته باشید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود .

مادر شما بر اساس نگرانی هایی که خود دارد از طریق مختلف سعی در کنترل کردن شما دارد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود و شما با بیان اینکه از نگرانی و اسیب ها اگاهی دارید می توانید مسیر بهتری را ایجاد کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,720 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,412 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 114 بازدید
2 پاسخ 95 بازدید
1 پاسخ 267 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 124 بازدید
2 پاسخ 289 بازدید
...