مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نحوه برخورد با همسر فوت فتیش

8,036 بازدید
سوال شده Mar 14, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ناشناس
سلام. وقت بخیر
من خانمی هستم که چند ماهه ازدواج کردم.در صحبت با همسرم در مورد مسائل جنسی متوجه شدم که ایشون تمایل جنسی خیلی زیادی نسبت به پای خانمها دارند و به اندازه یک اندام جنسی براشون تحریک کننده هست و تمایل به لیس زدن یا بوسیدن پا دارند(البته این موضوع را با خجالت و نگرانی و ترس فراوان مطرح کردند و نگران بودند که ممکن است دیدگاه بنده به ایشان تغییر کند و تصور کنم که ایشان یک بیمار جنسی هستند و اصرار داشتند که من حالت بیماران مازوخیسم و سادیسم و... را ندارم و فقط یک تمایل است) .پس از سرچ و تحقیقات فراوان در سایت های مختلف متوجه شدم که این عمل(فوت فتیش) اگر به صورتی باشه که جایگزین یک رابطه جنسی سالم باشد و برای ارضا شدن حتما نیاز به استفاده کردن آن باشد و از راه دیگر ارضا نشود یا همراه با یک حالت تحقیر آمیز باشد، یک اختلال جنسی محسوب میشود اما اگر تنها به عنوان یک عامل محرک و تحریک آور و لذت بخش برای ایشان باشد مشکلی نیست.
در حال حاضر ما در رابطه جنسی با یکدیگر مشکلی نداریم و برای ارضا شدن ایشان، نیاز نیست که حتما از پا استفاده شود یا تحقیر شوند ولی ایشان تمایل دارند که از این طریق تحریک صورت بگیرد یا بوسیدن و لیسیدن پا وجود داشته باشد.
حال سوالی که برای من وجود دارد این است که نحوه برخورد من با ایشان باید چگونه باشد؟ آیا باید به این تمایل ایشان پاسخ مثبت بدهم یا همراهیشان بکنم؟ یا  برای اینکه این تمایل پررنگ تر نشود و حالت اختلال جنسی(به همان شکل که در بالا توضیح داد
شد) به خود نگیرد باید نسبت به این تمایل بی تفاوت باشم یا مخالفت کنم؟ و اگر مخالفت کنم آیا ممکن است ایشان به دنبال رفع این نیاز و تمایل خود به صورت نامشروع باشند و یک نارضایتی جنسی از سمت بنده برایشان بوجود بیاید؟
به طور کلی برای کمرنگ تر شدن این تمایل چه میتوانم بکنم؟
نکته دیگر اینکه فکر میکنم اگر با ایشان صحبت کنم تا به یک روان درمانگر جنسی مراجعه کنیم اوضاع خراب تر خواهد شد و این حس نگرانی ایشان تشدید خواهد شد.
در آخر باید به این نکته اشاره کنم که در سرچ های بنده ریشه این اختلال جنسی بیشتر به دوران کودکی  افراد مرتبط است و معمولا ناشی از تحقیر کردن یا دستور و کنترل والدین است و اینطور که همسرم گفتند و تاکنون متوجه شدم، مادر ایشان تا حد زیادی دارای این خصوصیات اخلاقی(دستور دادن و تحقیر کردن فرزندان) هستند و از لحاظ عاطفی برای فرزندان بسیار ضعیف عمل کردند.
من مشتاقانه منتظر دریافت پاسخ شما هستم.
متشکرم.
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 14, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی های شما قابل درک می باشد و همانطور که خودتان اشاره کردید پا میتواند به عنوان یکی از قسمت های جذاب برافرد و به عنوان قسمتی از بدن زن به عنوان تحریک و لذت فرد مقابل استفاده شود اما اگر این تمایل به پاها به اندازه ای باشد که بی توجهی به اصل رابطه جنسی و اندام های دیگر را به همراه داشته باشد می تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند و در این صورت نیاز است فرد دوره های روان درمانی را تجربه کند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم تا تمایلات جنسی خود را بهتر بشناسند و مشکلاتی که ممکن است برگرفته شده از کودکی فرد باشد و یا محیطی که فرد بعد از اطرافیان بدست اورده است مانند توجه به این موارد و تمایل به تکرار این موضوع به دلیل دیدن فیلم های پورن و...

اما در مورد اینکه واکنش شما چگونه می باشد بسته به میزان تمایلات همسرتان دارد و تا زمانی که ندانیم همسر شما میزان تمایلاتشان چه مقدار می باشد نمی توان نظر دقیقی را بیان کرد اما اگر ایشان تمایل به لمس و بوسیدن و.. تنها به عنوان قسمتی از رابطه جنسی دارند اگر برای شما مورد پذیرش می باشد مشکلی ندارد اما اگر متوجه شدید که جایگزین رابطه جنسی و به ارگاسم رسیدن همسرتان می شود بهتر است این مسیر مدیریت شود .

در این مورد بهتر است به صورت حضوری یا تلفنی برای بررسی دقیق تر این تمایلات با سکس تراپ مشورت داشته باشید چون این موراد ممکن است از سمت فرد پنهان شود چون با احساس پذیرفته نشدن از سمت فرد مقابل ، حقارت و... می تواند همراه باشد و نیاز است ما بدانیم که میزان تمایلات همسرتان چه مقدار می باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864
پاسخ داده شده ژوئیه 13, 2021 توسط بی نام
حتما با شوهرتون همراهی کنید، فتیش یک چیز خیلی عادی هست و نگران نباشید اصلا
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,247 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 1,712 بازدید
4 پاسخ 1,552 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 1,002 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط امیر
2 پاسخ 1,267 بازدید
سوال شده نوامبر 23, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Mahdiyar
1 پاسخ 1,111 بازدید
سوال شده ژوئن 12, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 576 بازدید
1 پاسخ 278 بازدید
سوال شده مارس 20, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط fatemehaspanani ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 321 بازدید
سوال شده Mar 28, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط 54238 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 198 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2019 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 268 بازدید
سوال شده ژان 7, 2019 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
...