مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترس از سکس برای اولین بار

944 بازدید
سوال شده Mar 14, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ص. ب
من قرار تابستان عروسی کنم و چند وقته ترس از سکس دارم نمیدونم چی کار کنم از شب عروسی می ترسم قبلا هم با شوهرم درباره رابطه جنسی حرف زدیم خیلی هاته  بهش گفتم یکم ترس دارم ولی اون گفت اصلا نگران نباش شبی رمانتیک برات می‌سازم  من بیشتر از درد رابطه جنسی می ترسم
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 14, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خیلی از این ترس ها از ناآگاهی و یا اطلاعات اشتباهی می باشد که از اطرافیان کسب شده است دقت کنید که درد در رابطه جنسی بستگی زیاد به خود شما و همسرتان دارد اگر شما از قبل با بررسی نوع پرده بکارت و آگاه شدن خودتان و همسرتان بدانید که چه نوع رابطه ای در مقابلتان می باشد میزانی از اضطراب شما و اینکه با چه چیزی مواجهه وید کاهش می یابد و در کنار آن شما و همسرتان با داشتن یک رابطه عاطفی و گذاشتن زمان مناسب برای رابطه جنسی و هم آغوشی هایی قبلی می توانید شرایط مناسب برای رابطه کامل را ایجاد کنید .

دقت کنید که هرچقد زمان معاشقه بیشتر باشد و شما در نقطه تحریک پذیری بالاتری قرار داشته باشد ترشحات واژنی شما باعث می شود که دهانه واژن به اندازه لازم باز شود و با یک رابطه جنسی آرام شما و همسرتان می توانید یک رابطه لذت بخش را تجربه کنید .

چون که هرچقد وازن شما ترشحانت بیشتری داشته باشد و دهانه واژن بیشتر باز شود احساس درد شما کاهش می یابد و بجای آن تجربه لذت بخشی خواهید داشت .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,935 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 617 بازدید
0 پاسخ 303 بازدید
1 پاسخ 631 بازدید
9 پاسخ 2,782 بازدید
سوال شده اکتبر 7, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...