مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فرزندم من و همسرم را هنگام رابطه جنسی دید چی کار کنم؟

20,059 بازدید
سوال شده Mar 14, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط SB
نصف شب بود که دخترم 8 سالش هست به اتاقمون اومد و من و همسرم را در حال معاشقه و سکس دید یهو خشکش زده بود که ما داریم چی کار می کنیم ولی من سریع رفتم زیر پتو و گفتم چی شده اومدی اون گفت خواب بد دیدم بعد گفت ولش کن و رفت. من و همسرم خیلی نگران هستیم بعد از اون شب خیلی یه جوری نگاهمون میکنه و تو خودشه
دارای دیدگاه سپتامبر 2, 2022 توسط دلربا
جووون بیا برات بگوزم عشقم
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 14, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است با توجه به سن فرزندتان سعی کنید در زمان رابطه جنسی مراقبت بیشتری داشته باشید چون دیدن اینگونه صحنه ها می تواند برای آنها مشکلاتی را ایجاد کند حال اگر کودکی به طور اتفاقی وارد اتاق خوابتان شد در اون لحظه قبل از هر چیزی نباید آشفته و وحشت زده بشوید، خونسردی خود را باید حفظ کنید و هرگز فرزندتون رو به خاطر وارد شدن به اتاق خوابتان یا دیدن رابطه جنسی که داشتید سرزنش یا دعوا نکنید که بچه بیشتر از این نگران و مضطرب نشود و سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید و لباس و یا ملافه و... را به دور خودتان بپیچید و بعد به سراغ او بروید .

او را  بغل کنید تا از شک وارد شده به او بیرون آید . بعد یه بار چک کنید که چی دیده و چی مقدار متوجه رابطه شما شده، چون ممکنه اصلا چیزی ندیده باشه و بعد براش توضیح بدین که چیزی که دیده ابراز عشق و علاقه مامان و بابا بهم دیگه بوده و مامان باباها وقتی این کار رو می کنن یعنی هم دیگه رو خیلی دوست دارند. و خیلی خوشحال هستند و به همین دلیل همو در آغوش گرفتن و می بوسند.

دادن این توضیحات خیلی مهمه چون ذهن بچه ها از چیزی که دیده برداشت بد و وحشتناکی می کنه! بچه ها اکثرا فکر می کنند که مامان و بابا ها در حال آزار هم دیگر هستند یا بابا داره مامان رو اذیت می کند و دید خیلی بدی به موضوع رابطه جنسی یا پدر در ناخود آگاه کودک شکل می گیرد.

  سعی کنید رد مقابل فرزندتان مشاجره نداشته باشید چون اگر والدین به طور کلی در زندگی مشترک رابطه پر تنشی هم با یکدگیر داشته باشند، که این موضوع ایجاد نگرانی در کودک را چند صد برابر خواهد کرد.

به کودک اجازه بیان دیده ها، احساسات و ترس هایش را بعد از اتفاق افتادن این ماجرا بدهید تا احساستش پردازش بشود و بار سنگینی که در ذهنش به وجود آمده، کاهش پیدا کند از اینکه بخواهید او به این موضوع فکر نکند و سعی در ایجاد فراموش کردن این موضوع داشته باشید خوداری کنید چون این مسیر به او کمکی نمی کند .

از روبرو شدن با سوالات کودکتان نترسید و سعی کنید که نسبت به اطلاعات او که با سوال کردن در آرامش از او که فکر می کنید این روابط چیست و... به او اطلاعات مناسب و بهتری بدهید .
دارای دیدگاه می 25, 2020 توسط عرشیا حرفه ای (1,220 امتیاز)
من هم با این پاسخ بسیار موافقم
دارای دیدگاه می 28, 2020 توسط Alireza ممتاز (140 امتیاز)
واقعا موافق این نظرم و باید با خونسردی رفت جلو
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,812 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,080 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 2,673 بازدید
14 پاسخ 8,542 بازدید
3 پاسخ 1,810 بازدید
2 پاسخ 4,996 بازدید
4 پاسخ 1,255 بازدید
سوال شده می 25, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Ss حرفه ای (500 امتیاز)
2 پاسخ 1,639 بازدید
5 پاسخ 2,635 بازدید
2 پاسخ 1,509 بازدید
...