مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

برگرداندن کسی که همو میخوایم اما...

86 بازدید
سوال شده Mar 16, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ثمن
من یکسال با اقایی رابطه داشتم وخیلی همدیگرو دوس داشتیم و بهم ثابت شده بود بعد یکسال با اینکه خیلی بهم متعهدبود من که خودم اون روزا بهم ریخته بودم بهش شک کردم و بااینکه میدونستم اینجورنیست قهرکردم وترکش کردم خیلی بهش برخورده بود و نیومد دنبالم و سفت و محکم گفت که من کاری نکردم، من خودم برگشتم و حتی اصرار کردم ولی قبول نکردوگفت تو منو ترک کردی و اعتمادنداری بهم واز همه‌جا بلاکم کرد حالا۹ماه میگذره و من هنوز حالم خوب نیست به بدی همون روزا نیستم ولی گریه یکی از کارای معمول شده برام، از طریق دوستش میدونم که اونم حالش بده و کلی واسم پست گذاشته ونمیدونه من میبینم_فهمیدم از دوستم حالمو میپرسیده و دوستم الکی گفته که من باکسی حرف میزنم وحالم خوبه از رو حسادت ولی باورش نشده_بچه طلاق بود و مامانش تاکید داشت که نمیذاره با کسی که خودش پیداکرده ازدواج کنه، میدونه که خیلی میخوامش. واقعا نمیتونم تحمل کنم دیگه ولی اصلن هم سمتش نرفتم دیگه و الکی خودمو شاد جلوه دادم وفکر میکنه من حالم خوبه. من ادم بی اعتمادبه نفسی نیستم ولی نمیتونم فراموش کنم و دل بکنم. خیلی سخته برام میدونم اونم حتی دیگه با دوستاشم حرف نمیزنه و تنها شده ولی چون مامانش تنهاکسیه که داره گفته نباید منو برگردونه چون نمیخواد بدتموم شه و دوسم داره، خیلی کم اوردم چکار کنم؟همش منتظرم برگرده، نمیتونم کسیو بجاش بیارم، از طرفیم نمیتونم باکسی راجبش حرف بزنم چون حتی دوستمم که میدونست من ناراحتم مانعمون شد و دروغ گفته بهش، فکر میکنم باااید برگرده، میدونم بهم حس داره و میلشه که برگرده و همه جا گفته که خیلی دلتنگم میشه ولی نمیاد. چکار کنم برگرده؟برمیگرده؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 16, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت داشته باشید که بهتر است روابط در تعامل و صحبت در مورد مشکلات مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید . بهتر است سعی کنید با توجه به شرایطی که داشتید در این مورد تصمیم گیری داشته باشید چون مخالفت مادر ایشان و میزان تاثیر پذیری ایشان از اهمیت زیادی برخودار می باشد و این آقا نیز اگر می توانند شرایط بهتری را ایجاد کنند بهتر است در مسیر بهتری در این مورد برای ابراز احساسات بجای پست گذاشتن و یا جویا شدن احوال شما از دیگران با خودتان در این مورد صحبت کنند .

بهتر در مورد داشتن رابطه ای دیگر با ایشان صحبت نکنید چون ایشان چیزی را که می شنوند باور می کنند و شما نمی توانید توقع داشته باشید به ایشان بگوید با فرد دیگری هستید و این فرد اگر شرایط بازگشت را داشته باشد اقدام کند پس بهتر است در کنار اینکه مسیر رشدی خودتان را طی می کنید به ایشان و خودتان فرصت تصمیم گیری بدهید .

اگر فکر می کنید این مسیر می تواند سازندگی لازم را داشته باشد بهتر است با توجهب ه اینکه بعد از 9 ماه هنوز به مرحله پذیرش وارد نشده اید یک دروه شناخت درمانی را تجربه کنید تا بتوانیم در این زمینه با بررسی دقیق تر به تصمیم گیری مشا کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,919 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 143 بازدید
2 پاسخ 1,197 بازدید
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...