مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

طلاق یا ادامه زندگی

238 بازدید
سوال شده Mar 25, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط محمد
سلام خسته نباشید
 من یک برادر دارم که در رابطه با اون سوال داشتم.برادر من چندین ساله پیش به اصرار پدر و مادرم چون حاله مادرم خوب نبود اون رو مجبور به ازدواج با یک خانم کردن که اگه خدای نکرده مادرم چیزیش شد و در این خانواده پسری نیست یک خانم باشه که زندگی اداره کنه برادر بنده تو این هفت سالی که از ازدواجش گذشته هیچگونه رابطه ای با زنش نداره و حتی هیچ وقت تو یک اتاق با هم نخوابیدن و یه اشتباه بزرگی که کرد و بخاطر تنهایی بچه دار شد و بعد او دیگه هیچ وقت رابطه ای نداشت چون بخاطر مهریه سنگین نمی تونست طلاق بگیره چون اصلا این دو تا آدم اصلا هیچ سنخیت شخصیتی با هم ندارن و خانم بخاطر اینکه جایی نداره بره و بچه اش حاضر به طلاق نیست.حالا داداش من می گه دیگه تحمل نداره و می خواد طلاق بگیره ولی بخاطر بچه دو دله ولی زندگیش عذابه هر روز دعوا و شکستن وسایله و سعی می کنه تو خونه نباشه.
بازم تاکید می کنم برادر بنده به هیچ عنوان حاضر نیست این خانم رو به عنوان زنش قبول کنه از همون اول می گفت من زنی ندارم ولی چون مجبور بود ادامه داد. خداروشکر حال مادرم هم خوب شده.
بنظر شما آیا ادامه این زندگی بخاطر بچه صلاحه یا طلاق بهتره؟خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,806 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,597 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 1,214 بازدید
1 پاسخ 383 بازدید
3 پاسخ 295 بازدید
0 پاسخ 250 بازدید
1 پاسخ 1,544 بازدید
3 پاسخ 631 بازدید
2 پاسخ 223 بازدید
سوال شده می 19, 2021 در زوج درمانی توسط سارا
0 پاسخ 155 بازدید
2 پاسخ 195 بازدید
...