مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رفتار خواهر شوهرم بیزارم کرده

204 بازدید
سوال شده Mar 29, 2020 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط پریسا
من خواهر شوهری دارم که بیش از حد با شوهرم صمیمی هست، همش دنبال فرصته پیش شوهرم بشینه ، باهاش حرف بزنه،هی دست شوهرمو میگیره، شوخی های دستی و لفظی زیادی داره با شوهرم( شوخی های +۱۸) که واقعا منو بی زار میکنه،  بیش از حد سعی میکنه نظر شوهرمو جلب کنه، توجه بیش از حدی به شوهرم داره، در حدی که گاهی واقعا زننده میشه، چیکار کنم حد خودشو بدونه، منم داداش دارم ولی رابطم با داداشم واقعا حدی داره
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 29, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اگر روابط آنها به گونه ای می باشد که حریم و حرمت ها بین آنها حفظ نمی شود و این روند بر زندگی شما تاثیر منفی دارد و بیش از نزدیکی و صحبت ها و صمیمت بین دو خواهر می باشد و اینگونه که شما بیان می کنید جنبه جنسی دارد بهتر است در زمان مناسبی بدون توهین در مورد این موضوع با همسرتان صحبت کنید و دیدگاه و احساساتی که خودتان تجربه می کنید را با ایشان در میان بگذارید البته بهتر است در اول توضیحات همسرتان را بشنوید و دیدگاه ایشان را نیز بررسی کنید و بعد در این مورد تصمیم گیری کنید .

اینکه خواهر ایشان چه رفتاری دارد را نمی توان جز رفتارها و اشتباه همسرتان گذاشت اگر رفتارهای ایشان نیز متقابلا اینگونه نمی باشد اما نیاز است که همسر شما با توجه نشان ندادن و حفظ حریم ها میزان این روابط و شوخی ها و... را کاهش بدهند تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,332 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 207 بازدید
1 پاسخ 440 بازدید
2 پاسخ 189 بازدید
1 پاسخ 153 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2020 در زوج درمانی توسط سارا
3 پاسخ 527 بازدید
سوال شده ژوئیه 14, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بنده خدا
2 پاسخ 950 بازدید
...