مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همجنسگرایی و عشق

256 بازدید
سوال شده Mar 30, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط باران
سلام ، خسته نباشید، دختری ۱۷ ساله هستم ک چند ساله فهمیدم همجنس گرا هستم و با یک دختر همجنس خودم رابطه دارم ،رابطه ما خیلی از حد گذشته و علاوه بر وابستگی های شدید از بودن کنار هم خوشحالیم خیلی ، تا جایی ک چندین بار وقتی دور از هم بودیم دست به خودکشی زدیم ، با چندین مشاور صبحت کردیم راهای درمانو رفتیم هر کدوم اما هیچ فایده ای نداشت ، اما خانواده های ما این موضوع رو نمیدونن چون اگر بفهمن خیلی عواقب بدی داره اون ها ما رو از هم جدا کردن و الان نمیدونم ک باهم ارتباط داریم ، یعنی خانواده من اصلا خبر ندارن ، اما خانواده اون فکر میکنن ما در حد دوستی با هم هستیم ، چندین بار به خاطر دوری دچار افسردگی های شدید شدیم ، نمیتونم از هم دور کنیم اصلا ، میخوام ازتون بپرسم چطوری با پدر و مادر هامون کنار بیایم و این موضوع رو با انها در میون بزاریم و اون ها ما رو درک کنن، شما مشاوری میشناسید ک به ما کمک کند؟ لطفا راهنماییمون کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 30, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما این گرایشات عاطفی و جنسی شما نیاز به بررسی دقیق دارد تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا هویت جنسی خود را بهتر بشناسید و بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن تصمیم گیری ها بر پایه هیجان می باشد تصمیم گیری مانند خودکشی که کمکی به مشکلات مشا نمی کند بلکه می تواند مشکلات بیشتری را نیز ایجاد کند علایمی که شما بیان می کنید علایم افسردگی نیز می باشد که می تواند باعث ایجاد شدت بیشتر این روابط و وابستگی بیشتر شما شود و نیاز است که شرایط روحی شما نیز تحت درمان قرار گیرد .

در این مسیر بهتر است هردوی شما به صورت جداگانه روان درمانی تحلیی را تجربه کنید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا در شرایط روحی بهتری قرار بگیرید و هویت جنسیتان را نیز بهتر بشناسید و تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,378 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 951 بازدید
1 پاسخ 208 بازدید
سوال شده ژوئیه 4, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 385 بازدید
7 پاسخ 1,645 بازدید
1 پاسخ 456 بازدید
0 پاسخ 401 بازدید
2 پاسخ 1,720 بازدید
...