مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کسی میتونه کمکم کنه دارم دیونه میشم

217 بازدید
سوال شده مارس 2, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Elsar ممتاز (120 امتیاز)
سلام برسایت خوبتون که مارو راهنمایی میکنین
من ودوست پسرم ۷ماه پیش باهم دوست شدیم  خودش باصداقت هست  خط قرمزش دروغ گفتن  مخفی کاری هست وخط قرمز منم خیانت هست من بعد ۶ماه دوستی باهاش خودش متوجه شد که بهش دروغ بزرگی گفتم که خط قرمزش بود که درمورد گذشته ام مخفی کردم باچه کسایی دوست شدم و رابطه جنسی داشتم بخاطراینکه دروغ نگم مامانم وساطت کرد اما دوباره دورغ گفتم  تواین چندماه کارهای اشتباه زیادی داشتم ببخشید گفتم قول دادم که خودمواصلاح کنم اما اصلاح نشدم .
دوستش دارم اما تورفتارم نشون ندادم که به حرفاش اهمیت میدم وبلدنیستم چطور بهش اهمیت بدم  
برای من چیزی کم نداشت حتی تورابطه جنسی که من ناراحت نشم قرص مصرف میکردمنوخوشحال نگه میداره واین هم برای خوشحالی من هرکاری میکنه ماهمو دوست داریم.بهم اعتمادنداره وباورنداره حرفام واقعیت داره یانه  درواقع  بهش حق میدم چون دروغ بزرگی گفتم ونقش بازی کردم بر بعدقرارشد با دخترهارابطه جنسی کنه من ازخودگذشتگی کنم من  براش جورکنم اما پیدا نشد وگفتم خودت اقدام کن  امااز دورن  نمیتونه وقتی منو دوست داره چنین کاری کنه  عذاب وجدان میگیره وازاین طرف دیگه میگه  چنین کاری بکن  امروز داشت انجام میشد که نشد .یه مدت که متوجه شده دروغ گفتم  عصبی شده من نمیدونم چیکارکنم حالشوخوب کنم آرامش بهش بدم به حالت قبلمون برگردیم لطفا راهنمایی کنین توناراحتی و عصبانیت چیکارکنم آرومش بگیره؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 2, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر با توجه به توضیحات شما و درخواست هایی که از یکدیگر دارید بهتر است هردویتان به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا دلیل این درخواست ها و اینکه شما به پنهان کاری روی می اورید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

اینکه شما بخواهد برا دوست پسرتان فرد دیگری را پیدا کنید که رابطه جنسی داشته باشند در کنار مشکلات روحی که می تواند برای شما به همراه داشته باشد با توجه به داشتن رابطه جنسی با این فرد احتمال آسیب های بیماری مقاربتی نیز وجود دارد در کنار اینکه رابطه جنسی خودتان با دیگران نیز این مشکلات را بیشتر می کند .

اگر در رابطه دوستی نیز محدودیتی وجود نداشته باشد و هرنوع رابطه ای ازاد باشد تفاوتی با ازواج ندارد تنها تعهدی وجود ندارد که احتمال آسیب را زیاد می کند .

در این مسیر بهتر است برای بررسی شرایطی که در روابط دوستی خود تجربه می کنید به صورت حضوری به روان درمانگر و یا شناخت درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,725 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,088 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 1,671 بازدید
0 پاسخ 234 بازدید
2 پاسخ 422 بازدید
2 پاسخ 150 بازدید
سوال شده اکتبر 21, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط دلی
1 پاسخ 136 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Saharhamidavi ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 155 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط زهرا
...