مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا خیلی مهمه کمک کنید

199 بازدید
سوال شده مارس 2, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام برسایت خوبتون که مارو راهنمایی میکنین
من ودوست پسرم ۷ماه پیش باهم دوست شدیم  خودش باصداقت هست تمام زندگیشو برام تعریف کرد خط قرمزش دروغ گفتن  مخفی کاری هست وخط قرمز منم خیانت هست من بعد ۶ماه دوستی باهاش خودش متوجه شد که بهش دروغ بزرگی گفتم که خط قرمزش بود که درمورد گذشته ام مخفی کردم باچه کسایی دوست شدم و رابطه جنسی داشتم بخاطراینکه دروغ نگم مامانم وساطت کرد اما دوباره دورغ گفتم  تواین چندماه کارهای اشتباه زیادی داشتم ببخشید گفتم قول دادم که خودمواصلاح کنم اما اصلاح نشدم .
دوستش دارم اما تورفتارم نشون ندادم که به حرفاش اهمیت میدم وبلدنیستم چطور بهش اهمیت بدم  
برای من چیزی کم نداشت حتی تورابطه جنسی که من ناراحت نشم قرص مصرف میکردمنوخوشحال نگه میداره واین هم برای خوشحالی من هرکاری میکنه ماهمو دوست داریم.بهم اعتمادنداره وباورنداره حرفام واقعیت داره یانه  درواقع  بهش حق میدم چون دروغ بزرگی گفتم ونقش بازی کردم بر بعدقرارشد با دخترهارابطه جنسی کنه من ازخودگذشتگی کنم من  براش جورکنم اما پیدا نشد وگفتم خودت اقدام کن  امااز دورن  نمیتونه وقتی منو دوست داره چنین کاری کنه  عذاب وجدان میگیره وازاین طرف دیگه میگه  چنین کاری بکن  امروز داشت انجام میشد که نشد .یه مدت که متوجه شده دروغ گفتم  عصبی شده من نمیدونم چیکارکنم حالشوخوب کنم آرامش بهش بدم به حالت قبلمون برگردیم لطفا راهنمایی کنین توناراحتی و عصبانیت چیکارکنم آرومش بگیره؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 2, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما

دقت کنید که پنهان کاری های شما باعث شده است اعتماد ایشان نسبت به شما کاهش یابد به همین دلیل ممکن است با رفتارهای کنترل کنندو یا بی اعتمادی مواجهه شوید اما شما برای جبران این مسیر نیازی نیست برای ایشان فرد دیگری را جور کنید و این درخواست از شما نیز خود نشان دهنده مشکلات دیگری در ایشان می باشد .

با توجه به اینکه شما بیان می کنید در گذشته نیز روابطی به این شکل را تجربه کرده اید و روابط شما محدودیت های جنسی و عاطفی ندارد بهتر است به صورت حضوری ه روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم به شما در این زمینه کمک کنیم تا بتوانید در اول خودتان در شرایط روحی بهتر و شناحخت با ثبات تری از خودتان قرار بگیرید و در کنار آن بتوانید در مورد روابط خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

بهتر است برای ثابت کردن خودتان به خط قرمزهایتان را رد نکنید و از اینکه بخواهید فردی را برای رابطه جنسی معرفی کنید خوداری کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,101 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 190 بازدید
2 پاسخ 344 بازدید
سوال شده نوامبر 16, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط فاطمه
2 پاسخ 212 بازدید
سوال شده اوت 27, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط شقایق
3 پاسخ 128 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط رضایی
2 پاسخ 117 بازدید
سوال شده نوامبر 21, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط زری
1 پاسخ 25 بازدید
2 پاسخ 95 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط د
1 پاسخ 97 بازدید
سوال شده اوت 20, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط اسما
1 پاسخ 80 بازدید
2 پاسخ 284 بازدید
سوال شده مارس 29, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...