مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

احساس میکنم کسی که دوسش دارم و اون دوسم داره الان دیگه دوسم نداره باید چیکار کنم؟

287 بازدید
سوال شده مارس 4, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط m
من بایه بفر شیش سال ارتباط داشتم و اون منو دویت داره من هم اونو دوست دذرم این چند روز بهم گفته واقعیت رو از رویا نویتونه نشخیص بده برای همین نمیدونه منو دوست داره یا نه

باز یه روزه دیگه بهم میگه من از پسرا خوشم میاد و بعد میگه نمیدونم نو رو دوست دارم یا از رو وابستگی باهاتم همش گریه میکنه و باهام حرف نمیزنه دیگه و بیشتر دوست داره بخوابه تروخدا بگین باید چیکار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 4, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما بهتر است دقت کنید که در این مسیر بهتر است بر مبنای شناختی که نسبت به فرد مقابل کسب کرده اید در مورد این رابطه تصمیم گیری کنید .

در این مسیر بهتر است حقیق های موجود را مد نظر قرار بدهید و از خیالپردازی خوداری کنید و سعی کنید که در مورد این رابطه با توجه به شرایط روحی ایشان و همچنین هدف از این رابطه تصمیم گیری کنید البته هدف نیاز است بر مبنای شرایط فعلی باشد و نه بر مبنای خیالپردازی در مورد آینده .

در این مسیر بهتر است دوست شما برای بررسی شرایط روحی به روانشناس به صورت حضوری مراجعه داشته باشند تا بتوانیم در این مسیر به ایشان کمک کنیم .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,055 سوال

27,810 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,572 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,000 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...