مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اختلاف با همسرم

109 بازدید
سوال شده مارس 4, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط محمد
با سلام.
من 4 ساله ازدواج کردم. من سال اول که عقد بودیم روزی سه الی 4 بار رابطه داشتیم و مشکلی نبود. ولی متاسفانه بعد رفتن خونه * مشترک خواسته های همسرم رفته رفته کم شد. من با خانمم مشکل دارم ولی ایشون با من هر بار که پرسیدم میگه تو بهترینی. من در اصل دو مشکل دارم یکی بحث جنسی که شاید هفته ای یکبار خانمم نیاز داره و مشکل دوم اینکه من بشدت کمبود عاطفی دارم یا شایدم خیلی احساساتی هستم. من وقتیکه محبت به خانمم میکنم معمولا یا فیدبکی ندارم یا فیدبک ضعیفی دارم. و از این قضیه متنفرم که طلب محبت کنم ولی بشدت نیاز به محبت دارم. و اینکه از رابطه * جنسی با حس مصنوعی متنفرم. اینکه با خواهش برم سمتش و لطف کنن و رابطه داشته باشیم باهم.اون به خواستم معمولا تا 80 درصد نه نمیگه ولی من متوجه میشم که حسی توش نیست و به همین خاطر ارضای فکری نمیشم. وقتیکه خودش نیاز داشته باشه خیلی رابطه بهم لذت میده ولی باقی اوقات که من نیاز دارم و میرم سمتش فقط تخلیه میشم و هیچ ارضا فکری نمیشم. به همین دو دلیل و خلا عاطفی و فکری من بشدت سوق به انحرافات جنسی چه خود ارضایی چه فردی دیگه دارم. بر خلاف میلم البته چون اینکاره نبودم و نیستم ولی نیازام خیلی فشار روم میاره. من نیاز دارم هر شب ارضا بشم نهایت دو شب حتی اگه نشم سر درد شدید میشم و گاهی توی خواب ارضا میشم. اما ایشون نهایت یک بار در هفته نهایت نیاز دارن و اون حالت لذت برای من ایجاد میشه. در ضمن یک مشکلی که رابطه رو برای من شدیدا سخت میکنه اینه که ایشون بطور طبیعی ارضا نمیشن و از دست خودش کمک میگیره. من مشکل سایز ندارم و حتی با دست منم ارضا نمیشه. باید 40 دقیقه دخول داشته باشیم بعد کلی لذت ببره ایشون و من حسابی خسته بعد ایشون با دست خودش ارضا بشه. چون من دوس ندارم قبل ارضا شدن ایشون ارضا بشم. شخصا خودم صد بار بهش گفتم کامل و باز موضوعو مطرح کردم و پیش مشاور هم رفتیم اما تغییری ایجاد نشد.
* مسئله * دیگه هم که آزارم میده اینه که من برای اون حاضرم جونمو بدم تا این حد خواسته هاش برام مهمه. ولی ایشون خواسته های خودش براش ارجهیت داره. مثلا تا جایی حاضره برای من اقدامی بکنه که به شخصیت، غرور و... خودش آسیبی وارد نشه. در پایان هم بگم ما جدیدا بچه دار شدیم و این موضوع شده غوز بالا غوز از اون دو لحاظ که عرض کردم. ولی ایشون از جهت خانه داری عااااالی هستن. ممنون میشم که راهنماییم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 4, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شرایط دوران عقد و نامزدی با ازدواج متفاوت می باشد و ممکن است جذابیت اولیه این رابطه به مرور کاهش یابد البته این به معنای این نیست که دیگر به این رابطه نباید توجه شود اما می تواند بخاطر شرایط زندگی مشترک مقدار آن کاهش یابد .

اینکه بیان می کندی همسرتان در طول رابطه ارضا نمی شود و با دست خودشان برای ارضا شدن اقدام می کنند موضوع مهمی می باشد که می تواند در روند رابطه مشا و ایشان و همچنین تمایلات ایشان نقش زیادی داشته باشد و نیاز است که این موضوعات توسط متخصص سکس تراچی و زوج درمانگر مورد بررسی دقیق قرار گیرد .

دقت کنید که در این مسیر برای بهبود روابط زندگی مشترکتان نیاز به حضور و همکاری و درک متقابل هردو نفر نسبت به شرایط یکدیگر می باشد .

در زمان فعلی با توجه به تغییرات هرمونی و همچنین داشتن فرزند که تایم بیشتری را از همستران میگیرد و می تواند با خستگی بیشتری برای ایشان همراه باشد بهتر است برای همراه شدن در رابطه جنسی شرایط یکدیگر را درک کنید و در این مسیر با درک متقالب پیش بروید تا بتوانید تایم بیشتری را کنار هم باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741
دارای دیدگاه مارس 4, 2020 توسط يه دوست
سلام،اقا يه چيزي بگم؟تو رو خدا نريد سراغ يه نفر ديگه،زندگيتونو خراب نكنيد، با اين اوصافي كه شما كردين من فهميدم شما خانوم خوبي دارين و زندگي خوبي دارين،مشكل شما فقط جنسي هست.درسته كه مسئله ي جنسي خيلي مهمه ولي خداروشكر مشكل ديگه اي ندارين،به نظر من اون اقايوني كه اين مشكل رو دارن كه ميگن ميل خانومشون كمه اما ميل خودشون زياده،اين اقايون اگه يكم كمتر به موضوع جنسي فكر كنن،حل ميشه.من فكر ميكنم اقايون از بس در طول روز به رابطه فكر ميكنن كه اينطوري ميشه.بعضي خانوما اينجوري هستن،توي خونه با بچه و كاراي خونه مشغولن و به رابطه فكر نميكنن،البته اقايون هم بيرون كار ميكنن.ولي به نظر من كمتر فكر كنيد و يكم خودتون رو با شرايط وفق بديد،خداييش هر روز رابطه داشتن ادم رو زده ميكنه. تو رو خدا طرف ادم هاي ديگه نريد چون هم باعث ميشه از خانوم خودتون زده بشيد هم بيماري مقاربتي هست،هم خياااانت هست،و اگه خانومتون متوجه بشن زندگيتون كلا خراب ميشه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,173 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 150 بازدید
1 پاسخ 172 بازدید
3 پاسخ 132 بازدید
سوال شده اکتبر 10, 2022 در زوج درمانی توسط فرناز
1 پاسخ 347 بازدید
سوال شده ژوئیه 9, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 91 بازدید
1 پاسخ 74 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط فاطمه
0 پاسخ 188 بازدید
سوال شده اوت 2, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
3 پاسخ 102 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط هستي
1 پاسخ 92 بازدید
...