مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلات با نامزد

51 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط آوین
سلام من یک ساله با پسرداییم که خیلی همو دوست داریم بعد کلی سختی نامزد کردیم نامزدم هشت سال از من بزرگ تره خیلی خوش اخلاق هست دور خلاف و این حرفام نیست وزندگیه سالمی داره اما بادوتا از دوستای بچگیش که فامیلمون هستن خیلی بیرون میره واون دوتا مجرد هستن تقریبا هفته ای دوبار باهاشون میره بیرون اما من خوشم نمیاد ازاول تنها مشکل ما بیرون رفتنش با دوستاش بوده من اذیت میشم خوشم نمیاد با هرزبونی میگم نرو قول میده میگه بار اخر هست ولی باز میره الانم امروز بهم گفت می خوام فیلم ببینم خودم بهت پیام میدم اما من متوجه شدم دروغ گفته با دوستاش رفته بیرون نمیدونم چجوری باهاش برخورد کنم ایا حساسیت من بی خود هست؟ درضمن خیلی هم دروغ میگه وقتی بهش میگم دروغ گفتی بهش بر می خوره میگه من دروغ گو نیستم من چجوری باهاش برخورد کنم هم درمورد بیرون رفتناش هم دروغ گفتنش
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 11, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که اگر بخواهید به دلیل متاهل بودن ایشان را از روابط دیگر دوستی یا خانوادگی و.. محدود کنید ممکن است با واکنش شدید تر ایشان مواجهه شوید و یا اینکه به دلیل کاهش درگیری بین شما و نامزدتان و یا کم نشدن استقلالشان به پنهان کاری و یا دروغ روی می اورند .

بهتر است شما دیدگاه خودتان را در احترام و دلایلی که دارید را بیان کنید و به ایشان به عنوان یک فرد بالغ اجازه بدهید  تصمیم گیری داشته باشند .

بهتر است شما نیز به امید تغییر دادن ایشان وارد پروسه ازدواج نشوید و سعی کنید که برمبنای شناختی که نسبت به یکدیگر کسب کرده اید در این مسیر تصمیم گیری داشته باشید .

در این مسیر بهتر است پنهان کاری و مشکلاتی که دارید را در مشاوره پیش از ازدواج با حضور هردوی شما مورد برسی قرار بدهید تا بتوانیم در این زمینه به هردوی شما بر اساس دیدگاها و توقعاتی که نسبت به یکدیگر دارید کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,212 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 47 بازدید
سوال شده می 24, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 581 بازدید
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط یه بدبخت
3 پاسخ 136 بازدید
سوال شده ژوئیه 11, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 125 بازدید
1 پاسخ 155 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم
1 پاسخ 175 بازدید
...