مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

به خاطر آینده مبهم جامعه بچه دار نمیشوم !

95 بازدید
سوال شده مارس 12, 2020 در زوج درمانی توسط Bs
با سلام
زوجی با اختلاف سنی ۳ سال، ۳۱ و ۳۳ ساله هستیم و ۷ سال  ازدواج کردیم، از نظر اخلاقی کاملا سازگاریم و زندگی آرام و بی دغدغه ای داریم ...
من عقیده دارم که مادر حتما باید شاغل باشه و تا الان نتونستم کار مناسبی برای خودم گیر بیارم .همسرم فردی با در آمد متوسط ، و برای آینده مالی خانواده ترتیب همه چیز داده ... از اونجایی که از اول زندگی کاملا مستقل بودیم و هیچ کمکی از والدین نداشتیم و با توجه به شرایط سخت جامعه تا الان ملکی از خودمون نداریم ... اما توان اجاره و گذران زندگی را در حد معمول داریم ،،، ولی با دیدن این روزا و بدتر شدن وضعیت هر روز نسبت به روز قبل ،ترس شدیدی دارم اینکه بچه دار بشیم و نشه از پسش اونطور که برنامه داریم بر بیاییم ... و اینکه اگه منم شغلی نداشته باشم، پشیمون میشم که چرا یک فرشته بی گناه اسیر این زندگی کردیم...از طرفی سنم رو به افزایش و دوست دارم مادر شادابی باشم تا بتونم به بهترین شکل مسیر برای رشد فرزندم محیا کنم ... و مهمتر اینکه توی این جامعه بچه نتونه رشد خوبی داشته باشه ترس بزرگم از این مساله ست ...با این آینده مبهم!!!
نمیدونم چه باید کنم ؟؟  اینکه باید روی افکارم کار کنم و زندگیم جوری که هست قبول کنم ... ؟؟!یا اینکه خودخواهیه یک انسان درگیر این زندگی کنیم؟!
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,812 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 776 بازدید
سوال شده فوریه 8, 2020 در زوج درمانی توسط بی نام
1 پاسخ 168 بازدید
1 پاسخ 185 بازدید
1 پاسخ 76 بازدید
سوال شده ژوئیه 6, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 305 بازدید
سوال شده فوریه 26, 2023 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
...