مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشق شدن من و نمیدونم چیکار کنم

183 بازدید
سوال شده مارس 12, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ابوالفضل
من عاشق یک دختر شدم ک از توی روستا مون هس و یکی از اقوام دور نیست نواسه دایی بابام و مادرم هس من این دختر رو خیلی دوست دارم اسمشم نرگس هس و مادر منم وقتی نرگس مادرشو خواهر با برادرش میان خونع مادر بزرگ من مادرم میگه نرگس عروس ما میشه نرگسم خجالت میکشه و هیچی نمیگه بعد منم خیلی نرگس رو دوست دارم
میخوام بهش برسم پدر نرگس ۴ماه هس فوت کرده
ولی من با نرگس اصلا صحبتی چیزی تا حالا نکردم میخوام ب نرگس برسم ترو خدا کمک کنید بگید چیکار کنم بهش برسم
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 12, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد بسته به شرایط اجتماعی ، اقتصادی ، سنی و خانوادگی بهتر است در این مورد تصمیم گیری کنید اگر شرایط اولیه ازدواج را دارید بهتر است از طریق خانواده اقدام کنید اما اگر هنوز از نظر سنی و.. آمادگی ازدواج را ندارید بهتر است سعی کنید که در کنار احترام به احساسات خودتان اجازه بدهید در آینده در مورد این موضوع تصمیم گیری گیری کنید .

با توجه به فرهنگ روستایی که بیان کردید و آشنایی و فامیل بودن بیشتر افراد وارد شدن به رابطه خارج از ازدواج می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد پس بهتر است نسبت به شرایطی که بیان کردم تصمیم گیری کنید .
دارای دیدگاه می 16, 2020 توسط بی نام
داداش اون دختر رو نمی دونم اما قبلا که من عاشق بودم وقتی مادر عشقم بهم میگفت عروس منی من همین واکنشو داشتم درحالی که با خودم می گفتم اگه همچین حرفی زد پامیشم ومی رم اما اون لحظه فقط سکوت می کردم وسرم رو پایین مینداختم تازه اون جلو بابای عشقم بهم میگفت
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,880 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 167 بازدید
سوال شده اکتبر 20, 2020 در قبل از ازدواج توسط EJM ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 330 بازدید
1 پاسخ 401 بازدید
2 پاسخ 562 بازدید
...