مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اعتماد به نفس مسایل جنسی

86 بازدید
سوال شده مارس 15, 2020 در قبل از ازدواج توسط میم
سلام پسری هستم 19 سالمه مجرد دانشجو ... از 15 یا 16 سالگی که خودم رو با دیگران و مخصوصا فیلم های جنسی مقایسه میکردم احساس می کردم من مثل اون ها نیستم و فرق دارم و از نظر اندازه و سایز از بقیه عقب تر هستم ...تا این که با ماهیت فیلم پورن اشنا شدم و فهمیدم پشت پرده چه خبره و چه راحت گول خورده بودم ... رفنته رفته داشتم از نظر جنسی اعتماد بدست می اوردم ... ....اون موقع نمیدونستم به بلوغ کامل رسیدم یانه ولی الان که به بلوغ کامل رسیدم زیاد فرقی با 16 سالگیم ندارم  مطمعن شدم که از نظر هورمون و اینا هیچ مشکلی ندارم و من ژنیتکم اینطوریه و ....تا این که تو دانشگاه به فکر ازدواج افتادم ... با چند تا دخترم خانوم خوب حرف میزدم از نوع های مختلف از چادری و سر به زیر و هر جورش .... ... هر بار که ثابت می کردم خواسته من ازدواجه و با نیت پاک پیش میرفتم سر صحبت رو باز میکردم که من الت بزرگی ندارم و فلان از نظر جنسی شاید به مشکل بخوریم اشناییمون به هم میخورد و فهمیدم دختر ها به این مسایل خیلی اهمیت قائلتد یعنی براشون مهم نیست که اخلاق و فرهنگ و ظاهز و قیافه و وضع مالی چه طوره ... الان هم از شما کمک می خوام این مسئله رو چه طور حل کنم ... ایا کسانی که من باهاشون حرف می زدم مشکل داشتن و من مشکلم خیلی حاده... ایا روشی برای بزرگ کردن الت تناسلی تو این سن وجود داره ؟در ضمن از نظر ظاهری مشکلی ندارم نه چاقم نه لاغر طول التم هم 13 سانتی متره
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 15, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)

سلام به شما

دوست عزیزهمانطور که خودتان بیان کردید دیدم فیلم های پورن می تواند باعث ایجاد مقایسه ای شود که مقایسه درستی نمی باشد چون این فیلم ها با اغراق و خیالپرذازی زیادی همراه می باشد و یا استثناهایی را قرار می دهند که برای عموم انسان ها شرایط جنسی به این سبک نمی باشد پس بهتر است از مقایسه کردن خودتان با اینگونه فیلم ها خوداری کنید در کنار اینکه تماشایی این فیلم ها می تواند ایده آرمان گرایی نسبت به خودتان و شریک جنسیتان را ایجاد کند که آسیب زا می باشد .

در مورد سایز آلت تناسلی دقت کنید که سایز آلت تناسلی مثل دیگر ویژگی های بدنی انسان تابع نژاد، ژنتیک یا وراثت است و عواملی محیطی تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی آن ندارند.هورمون جنسی مردانه یا همان تستوسترون عامل اصلی رشد آلت تناسلی در دوره ی بلوغ می باشد ولی میزان رشد آلت و اثربخشی هورمون از همان قانون وراثت پیروی می کند. بعبارتی اگر در قبل از شروع دوران بلوغ به یک پسر تستوسترون داده شود، نه تنها باعث بلوغ زودرس می شود، بلکه باعث افزایش سایزی بیشتر از آنکه قرار است بعد از بلوغ رخ دهد نخواهد شد.

حداقل طول آلت تناسلی مورد قبول 9.2 می باشد که می تواند نشان از سلامت باشد و فرد نیاز به جراحی و... ندارد و بیشتر حساسیت های در این زمینه به دلیل آگاهی کم از رابطه جنسی و یا آرمان گرایی می باشد .

پاسخ داده شده مارس 15, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)

اشخاص بالغی که طول آلت شق‌شده آن‌ها کمتر از ۷ سانتیمتر اما از سایر جهات طبیعی باشد، در متن‌های پزشکی با عارضه کوچکی آلت تناسلی مشخص می‌شوند.

کیفیت رابطه جنسی بستگی به شناخت ، درک نیازها یکدیگر ، آگاهی از رابطه جنسی ، پوزیشن های متناسب ، آمادگی روحی و... دارد و اینکه سایز آبت تناسلی به تنهایی نشان از داشتن یک رابطه موفق باشد موجود ندارد چون برای تحریک و رسیدن به مرحله ارگاسم داشتن یک اندام جنسی نرمال کافی می باشد .

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری برای کسب آگاهی بیشتر به متخصص ارولوژیست و متخصص سکس تراپی یک دوره مشاوره داشته باشید و در کنار این موارد بهتر است سعی کنید بجای صحبت از سایز در صحبت با فرد مقابلتان در مورد نگرش های جنسی صحبت شود تا هردو فرد بتوانند تصمیم گیری بهتری داشته باشند .

دارای دیدگاه مارس 15, 2020 توسط نویسنده
خیلی ممنون بابت پاسخ هایتان
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,329 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 147 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2020 در قبل از ازدواج توسط Zahra حرفه ای (780 امتیاز)
0 پاسخ 90 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 175 بازدید
1 پاسخ 238 بازدید
سوال شده ژوئیه 8, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط اسماعیلی
1 پاسخ 76 بازدید
سوال شده اوت 19, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط asma_13868889 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 62 بازدید
1 پاسخ 46 بازدید
1 پاسخ 62 بازدید
سوال شده نوامبر 17, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...