مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من به خاطر چیزی که ندارمش و بهش علاقه مندم خیلی احساس پوچی و سرخوردگی دارم چی کار کنم؟؟

434 بازدید
سوال شده مارس 15, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط زینب
من استعداد زیادی تو معماری دارم و داشتم از بچگی یعنی وقتی 11 سالم بود پلان ساختمون رسم می کردم بدون اینکه چیزی ازش بدونم یا کسی بهم یادش بده و بعد از شش سال که 17 سالمه فهمیدم نه تنها تو پلان زدن بلکه توی نمای ساختمون هم خیلی خوبم  اما به خاطر انتخاب رشته * احمقانم خودم رو از معماری دور کردم حلا هم هر وقت تو اینترنت پلان و نما یا دکوراسیون های خانه و کلا پروژه * معماری می بینم دلم براشون پر می کشه و 2 یا 3 ساعت برای خودم طرح میزنم حرفه ای نیستم چون اصلا معمار نیستم و چیزهای کلیشه ای رو بلدم.الان هم رشتم تجربیه این رشته رو هم دوست دارم ولی خب تو معماری هم استعداد دارم و هم علاقه .احساس خیلی بدی دارم 2 ماه دیگه کنکور دارم ولی نمی تونم سمت درس برم چی کار کنم؟؟ کمکم کنید خواهش می کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 16, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

این درگیری های فکری می تواند برای شما با فشار زیادی همراه باشد و میزان تمرکز شما را در درس خواندن کاهش بدهد دقت کنید که در زمان فعلی که امکان تغییر رشته و شرکت در کنکور معماری برای امسال برایتان وجود ندارد بهتر است سعی کنید که تمرکز خود را بر دروس کنکور قرار بدهید و بعد از کنکور با مراجعه به مشاور تحصیلی سعی کنید که با بررسی علایق و استعدادها برااساس تست های موجود در این مورد تصمیم گیری کنید .

دقت کنید که شما می توانید یک رشته را به عنوان حرفه اصلیتان و استعداد و علایق دیگرتان را به عنوان سرگمی و یا حرفه دوم در نظر داشته باشید و در این مسیر نیاز به برنامه ریزی و مدیریت بهتر زمان می باشد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,889 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...