مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیانت در روابط خانوادگی

317 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط saghar
با سلام، من از خیانت شوهرخاله ام به طریقی مطلع شدم. اما نمیتونم این مسئله رو برای کسی بازگو کنم، حتی مادرم. از طرفی میدونم که خاله ام همسرش رو خیلی دوست داره، اونها تازه چند سالی هست که ازدواج کردند. نمیتونم دلیل خیانت این آقا رو متوجه بشم. ظاهرا توی زندگی شون هم هیچ مشکلی ندارند. من خاله ام رو خیلی دوست دارم و دوست ندارم کسی باعث ناراحتیش بشه ولی هیچ جوره نمیتونم این مسئله رو بهش بگم. ای کاش هیچ وقت از این قضیه مطلع نمیشدم. خیلی سخته مسئله ای رو بدونی ولی جرأت گفتنش رو نداشته باشی. لطفا راهنمایی کنید، من چکار کنم؟!
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2017 توسط هما
خیلی سخته، من هم قبلا این شرایط رو تجربه کردم، اما هیچوقت نتونستم راجع بهش حرف بزنم، چون دوست نداشتم باعث خراب شدن یک زندگی بشم. بعضی موقع ها باید سکوت کنی و از کنارش رد بشی. اما دوست عزیز بهتره با یک مشاور صحبت کنی اینطوری شاید بتونی درست ترین تصمیم رو بگیری. نه مثل من که الان چند ساله سنگینی یه رازو دارم تحمل می کنم.
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2017 توسط سیما
دوست عزیز، اول باید مطمئن بشید که این مسئله صحت داره یا نه؟ مسئله خیانت چیزی نیست که بشه به سادگی از کنارش رد شد، حق با شماست، اما تا زمانی که مطمئن نشدید نمی تونید راجع بهش صحبت کنید، اگر این مسئله یک برداشت اشتباه باشه و شما این موضوع را با خالتون مطرح کنید، خیلی بدتره. اونطوری بی دلیل باعث بی اعتماد شدن دو نفر نسبت به هم دگه و به هم زدن یک زندگی میشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,844 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 693 بازدید
3 پاسخ 411 بازدید
3 پاسخ 774 بازدید
4 پاسخ 733 بازدید
3 پاسخ 404 بازدید
4 پاسخ 842 بازدید
3 پاسخ 446 بازدید
...