مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من تصاویری رو دیدم میخوام از ذهنم پاک شه

121 بازدید
سوال شده مارس 18, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام ببخشید من یه تصاویری جهت کنجکاوی توی گوگل دیدم و میخوام از ذهنم پاک شن چیکار کنم؟ لطفا سریعا جواب بدین ۱۳سالمه
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 18, 2020 توسط بی نام
عزیزم لازم نیست خودتون نگران کنید.

در 13سالگی زمانی است است که بیشترین تفاوت بین دختران و پسران دیده می شود. پسرها به سوی بلوغ  می روند و با تغییرات در اندامشان روبه رو می شوند که شامل افزایش رشد موهای زائد و صدای ناهنجار است و ممکن است توجه و دلواپسی زیادی روی ظاهرخود داشته باشند. یا مثل شما به برخی موضوعات و تغییرات کنجکاو بشن.

دخترها بلوغ را تجربه کرده اند و چرخه قاعدگی آنها به خوبی برقرار شده و از نظر اندام جنسی بیشتر از پسرها تکامل یافته اند. هردو جنس نگرانی زیادی درمورد میزان جذاب بودن ازنظر دیگران دارند و میل جنسی در آنها افزایش می یابد، پس  بهتراست درمورد این وضعیت والدین با شما صحبت کنید (اگرتا بحال این کار را انجام نداده اید). رشد  پسرها و دخترها همچنان  ادامه می یابد و سرعت رشد زمانی که به 16 سالگی می رسند کمتر می شود. شما متوجه بهبود زیادی در مهارت های حرکتی انها می شوید طوری که برای انجام فعالیت های فیزیکی سخت، کمتر دچار سختی می شوند.

سعی کنید با انجام یک بازی مهیج و یا کتاب جذاب ذهن خود را از این موضوع دور کنید و اصلا نگران خاصی نداشته باشید. یا با یک دوست تماس بگیرید و در مورد یک موضوع دلخواه بجز این موضوع صحبت کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,027 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 60 بازدید
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بابونه حرفه ای (2,920 امتیاز)
2 پاسخ 256 بازدید
سوال شده فوریه 26, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط گلی
...