مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا بگین چیکار کنم

79 بازدید
سوال شده مارس 25, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط هلن
سلام.من۲۳ سالمه. سه سال پیش در فضای مجازی با آقایی آشنا شدم و مدتب صحبت کردیم و هرگز ایشونو از نزدیک ندیدم. بهم گفت گوشیمو هک کرده، همه عکس هامو داره، پخش میکنه و ... منم از یه خانواده شدیدا مذهبی. با تهدیدش زجرم داد. روز و شبم شد گریه و بارها گفتم ازش متنفرم‌. حالا هم هر روز مزاحم خانواده م میشه و میگه دختر شما هم منو میخواد خیلی عذابم داده. هر روز با کابوس از خواب میپرم. انقدر گریه کردم و تحت فشار بودم که حس میکنم تپش قلب شدید گرفتم. خیلی ازش متنفرم و از خدا خواستم خودش انتقام منو بگیره. فقط این نیست. همکلاسی دانشگاهم هم رفته به پدرم گفته من با دختر شما حرف زدم ما همدیگه رو میخواییم. منم از هیچی خبر ندارم و اصلا نه از این آدم خوشم میاد نه از شخصیت و رفتارش. چیکار کنم. غیر از خودکشی راهی دارم؟ خدا شاهده فقط بخاطر خانواده م اینکارو نکردم وگرنه خسته م. دیگه نمیکشم. من از هر دوی اینا متنفرمممممم. چرا دست از سرم برنمیدارن.یکی با کاراش منو شکنجه داده اون یکی هم داره بهم تهمت میزنه. به قرآن خسته م. تحملشو ندارم. تورو خدا کمکم کنین
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 25, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که در شرایط روحی سختی قرار دارید اما دقت داشته باشید که در این مسیر بهتر است سعی کنید که با خانوادیتان صحبت کنید و از طریق پلیس فتا این مشکلات را بررسی کنید تا بتوانید در این زمینه نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

اینکه شما بخواهید بخاطر اشتباهات افراد دیگر به خودتان آسیبی بزنید کمکی به شما و خانوادیتان نمی کند و در این مسیر بهتر است شما و خانوادیتان در کنار هم از طریق قانونی اقدام کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,828 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 201 بازدید
1 پاسخ 175 بازدید
1 پاسخ 108 بازدید
سوال شده اکتبر 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط لیلا
5 پاسخ 274 بازدید
1 پاسخ 211 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط یه بنده خدایی
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده می 22, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط دیانا
...