مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل خانوادگی و دوری از خانواده

175 بازدید
سوال شده مارس 27, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام. وقت شما بخیر.
مم به دلیل وضعیت شغلی ام مدت یکسال می شود که مجبور به دوری از خانواده ام شده ام و در این مدت فقط توانستم مدت یک ماه به خانواده ام سر بزنم. متاسفانه به دلیل مشکلات مالی توانایی آن را ندارم تا در کنار خانواده ام باشم و همچنین امکان اینکه خانواده را نیز به محل شغلم ببرم امکان پذیر نیست. خانم بنده اوایل بسیار برایشان سخت بود چون با یک بچه تنها و مسئولیت زندگی هر کسی باشد سخت خواهد بود و در کنار آن دوری و تنهایی نیز بر روحیه او بسیار تاثیر منفی گذاشته است.
خانم بنده الان بسیار دچار مشکل روحی شده است و تقریبا هر روز با من از طریق پیام رسان ها درگیری دارد و من نیز دچار مشکلات روحی شده ام هم دوری از خانواده و هم مشکلات خانمم و همچنین دخترم. دخترم امسال سه ساله می شود و من یکسال از عمر دو ساله او در کنارش نبودم.
الان دچار مشکل شده ام نمی دانم چکار کنم. اگر در کنار آنها باشم مشکلات مالی زندگی را آنقدر سخت می کند که نمی شود تحمل کرد و اگر برای شلغم دور از خانواده باشم مشکلاتی که ذکر کردم بوجود می آید.
ممنون می شوم راهنمایی ام بکنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 27, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما و هسمرتان قابل احترام می باشد این شرایط که یک سال همدیگر را نبینید می تواند با فشار روحی ، جنسی ، عاطفی زیادی برای شما و همسرتان همراه باشد و در این مسیر نیاز است که سعی کنید که به نیازهای یکدیگر از طریق تماس وبر خورد در احترام پاسخ بدهید دقت کنید در این مسیر نیاز است که شرایط یکدیگر را درک کنید و با همسرتان صحبت داشته باشید تا بتوانید با مدیریت این شرایط بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

بهتر است سعی کنید با همسرتان در مورد شرایط کاریتان و اینکه شرایط او و سختی هایی که تحمل می کنند را صحبت کنید و از ایشان سوال کنید که پیشنهاد ایشان چیست و چگونه می توانید از این مسافت به ایشان کمک کنید و توقعات ایشان را جویا شوید  و در کنار ان توقعات و نیازهای خودتان را نیز با ایشان در میان بگذراید .

بهتر است از چت کردن خوداری کنید و بخاطر بعد مسافت از تماس تلفنی ویا تصویری استفاده کنید چون چت احساسی را انتقال نمی کند و امکان خطا و اشتباه را نیز زیاد می کند .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,492 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 138 بازدید
1 پاسخ 80 بازدید
سوال شده دسامبر 30, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ستاره
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده مارس 26, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 210 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط هاجر
1 پاسخ 138 بازدید
2 پاسخ 223 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Fatima
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده ژوئیه 26, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 152 بازدید
...