مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطف کنید جواب بدین سوالم را چند بار پرسیدم در حال خود کشی هستم معرفت داشته باشید و جواب بدین

1,043 بازدید
سوال شده مارس 29, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
من معتاد فیلم گی شدم به خاطر سه سال پیش که در دوران بلوغ بودم به خاطر یک سرچ اشتباه ایا من کمبودی دارم که این کار رامیکنم از لحاظ مالی نیز وضع خوبی داریم چکار کنم که ازاین انحراف جنسی خلاصی پیداکنم درسم افت بیسابقه ای پیدا کرده مغزم قفل شده ونمیتونم چیزی را حفظ کنم چکار کنممممم هرکی میخونه منو تورو خدا راهنمایی ‌کنههه دارم میمیرم وبه چاله های دیگر می افتم حتی این خود ارضایی که با فیلم گی داشتم تنمو داره شبه دختر میکنه دستام شبیه دختر شده خراکم زیاد شده ام وزنم  اضافه نمیشه استخوانم به قول محلی نمیترکه و به اصطلاحی لاغر مانده ام نکنه هر منه مردانه ام کم شده چکارکنم که از این مشکل رهایی یابم؟؟؟؟؟؟؟؟
6 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 4, 2020 توسط بی نام
دوست عزیز  اگه فک میکنی با این کار  راحت میشی انجام بده ولی باید مرد باشی و خودتو نجات بدی البته راحت نیست. راهکار اینه که هر وقت میخواستی این عمل و انجام بدی چن تا کار قبلش بکن بعد اگه فکرت عوض نشد کار خودتو بکن.
اول تمام فیلم‌هایی که داری رو بریز بیرون و یا از گوشیت پاک کن  و با دوستانی که از اینجور فیلم‌ها نگاه میکنن ارتباط تو قطع کن و  بهشون فکر نکن بعد از اون مکانی که تنها هستی برو بیرون و با یه دوست سالم  تماس بگیر یا به دیدنش برو.
دعا بکن و از خدا درخواست کمک کن لا اقل تا شب اون کار و انجام ندی و تا روز بعد همین کارها رو تکرار کن. موفق باشی
پاسخ داده شده ژوئن 4, 2020 توسط بی نام
سلام شما در اصطلاح طب سنتی مزاج گرم و خشک دارید
ربطی به تفکراتتون نداره گرم و خشک ها هر چی بخورن وزن زیاد نمیگیرن
خیلیا بهشون حسودی میکنن که میخورید ولی چاق نمیشید
چند سالتونه؟؟
پاسخ داده شده ژوئن 4, 2020 توسط بی نام
مزاج گرم و خشک به لحاظ جنسی بیش فعاله
این طبیعت این مزاجه
پاسخ داده شده ژوئن 4, 2020 توسط بی نام
خود ارضایی در این مزاج خیلی بیشتره
پاسخ داده شده فوریه 25, 2021 توسط ی
سلام .
عزیزم اول باید در مودر شد و قد و اینا بگم . خودارضایی به شدت ضرر داره! ریزش مو ، لرزش دست و کلی ضرر دیگه . نمیتونم بگه بشین ترکش کن چون این یک اعتیاده که به این راحتی ها حل نمیشه!
اول از همه مطمئن شو که گی نیستی . تو از دخترا بدت میاد؟! نمیگم خوشت میاد! دقت کن تو از دختر ها بدت میاد؟ اگه بدت نمیاد ، پس تو گی نیستی و فقط توی یک گرداب بزرگ و خطرناک گیر کردی . چون تمام انسان ها تمایل به روابط جنسی دارن ، حالا این تمایل به روابط جنس مخالف به شدت زیاده و به روابط همجنس در سطح پایین تا حدی که اهمیت ندن . ببین  سعی کن خودت رو از خودت قایم کنی! خودارضایی به نوعی تجاوز به خودته . پس سعی کن لباس هایی که دلت میخواد اون عمل رو تکرار کنی رو نپوشی . به هیچ وجه تنها نشو! یعنی سعی کن که تنها نشی . جلوی دیگران که نمیتونی فیلم گی ببینی یا خودارضایی کنی؟ پس یک جورایی توی جمع بودن بهت کمک میکنه . قطعا نمیتونی یهو این عادات رو لغو کنی!!! هرگز هم این تصمیم رو نگیر چون کلافه ات میکنه . ذره ذره کمش کن . اگه مثلا هر روز یک بار این فیلم ها رو میبینی به هر سه روز یک بار تغییرش بده . چیزای قشنگ دیگه رو هم ببین! مثلا برو دنبال فیلم های دیگه . مخصوصا فیلم های اکشن که کلا از این موضوعات به دوره . فیلم موردعلاقه ات رو پیدا کن و وقتی درگیرش شدی کم کم از اینا دور میشی . تمرین کن که توی ذهنت به موفقیت هات فکر کنی نه به این چیزا . اگر کسی هست که مشکل تو را "نداره" و بهش اعتماد صد در صد داری ، باهاش این موضوع رو در میون بذار و ازش بخواه که کنترلت کنه . یعنی مثلا کنارت باشه و اگه خواستی تو اینترنت از این فیلم ها ببینی جلوت رو بگیره . یک انگیزه پیدا کن! انگیزه ای که برات مهم تر از لذت های لحظه ای باشی . مثل یک هدف . و بخاطرش بجنگ .
اما در هر صورت ، در کنار تمام اینها ، به شدت پیشنهاد میکنم که بری پیش مشاور . اگه نمیخوای والدینت بفهمن و نمیتونی پنهانی بری ، پس به طور آنلاین یا تلفنی با مشاور ها ارتباط برقرار کن .
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط سینا
سلام.به هر حال فلسفه گناه همینه! بخصوص جنون دیوانگی چون خودارضایی! و دیدن فیلم پورن! فرمانده امریکایی ها گفت، 80 درصد داعشی ها فیلم پورن در لپ تاپ ها خودشون داشتن! و این نشون میده،آدم دیونه و روانی به سراغ این عمل شنیع ومشمعزه کننده میره! (درست مثل شیطون)

اما اونکی که گرفتار این عمل شده و قصد داره،برگرده،نشون دهنده اینکه،عقلش برگشته! و از جنون در اومده! شاید گول خورده!

باید بدونی این عمل شنیع تازه اولش! اون چیزی که گفتید اول جملتون(همجنس باز) یکی دیگه از زیر شاخه ها فوران شهوت و جنون جنسی خودارضایی! تازه مراحل بدتر هم است!

گناه عزت نفس انسان رو نابود میکنه.گناه،شخصیت انسان رو خورد میکنه! حس خار و ذلیلی به انسان منتقل میکنه(حالا هرچقدر هم ظاهر خودش رو قوی نشون بده!) گناه شجاعات انسان رو بشدت پایین میاره! به نسبت گناه! حس خوب و فطری انسان رو ازش میگیره.

لذا همین حس ها که گفتید دارید،حاصل همون انجام دادن گناه! وسواس ها فکری! فکری که دائم درش پر از چیزها مبتذل و نمیشه کنترولش کرد! و درهم پرهم شده! و به انسان حالت ها مختلف دست میده! دیگران رو به چشم زشتی و پلیدی می ببینه و و..

چراه کار مثل همه گناهان،توبه نصوح و بازگشته! برای این کار می تونید کتاب بزرگ و عظیم الشان قران کریم استفاده کنید! با انجام نماز،روزه،انفاق و .. جدا شدن از دوستان بد و اوردن دوستان خوب در زندگی! خودتون و زندگتون در دنیا و اخرت رو نجات بدید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,962 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 378 بازدید
2 پاسخ 240 بازدید
1 پاسخ 87 بازدید
سوال شده می 8, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 226 بازدید
7 پاسخ 1,758 بازدید
...