مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطف کنید جواب بدین هزار بار سوال کردو معرفت داشه باشید

240 بازدید
سوال شده مارس 30, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
من معتاد فیلم گی شدم به خاطر سه سال پیش که در دوران بلوغ بودم به خاطر یک سرچ اشتباه ایا من کمبودی دارم که این کار رامیکنم از لحاظ مالی نیز وضع خوبی داریم چکار کنم که ازاین انحراف جنسی خلاصی پیداکنم درسم افت بیسابقه ای پیدا کرده مغزم قفل شده ونمیتونم چیزی را حفظ کنم چکار کنممممم هرکی میخونه منو تورو خدا راهنمایی ‌کنههه دارم میمیرم وبه چاله های دیگر می افتم حتی این خود ارضایی که با فیلم گی داشتم تنمو داره شبه دختر میکنه دستام شبیه دختر شده خراکم زیاد شده ام وزنم  اضافه نمیشه استخوانم به قول محلی نمیترکه و به اصطلاحی لاغر مانده ام نکنه هر منه مردانه ام کم شده چکارکنم که از این مشکل رهایی یابم؟؟؟؟؟؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 30, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خیلی از این مورادی که بیان می کنید عوارض خودارضایی می باشد از جمله کاهش تمرکز ، افت تحصیلی ، لاغری اندام ، کاهش منی و... در این مسیر با توجه به اینکه شما گرایش به فیلم های همجنس گرایی دارید نیاز است که هویت جنسی شما مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا در اول با کسب هویت مناسب با بعد جنسیتی و روحیتان در این مسیر با با شناخت بیشتر احساسات و نیازهای خودتان پیش بروید و بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید و در این مسیر با شناخت بهتر نیازها می توانید نیازهای جنسی خود را نیز مدیریت بیشتری کنید و میزان خودارضایی خود را کاهش بدهید و نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری به روان درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را از نظر روحی و شناخت و در کنار آن عملکرد تجربه کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,976 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 85 بازدید
سوال شده می 8, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 222 بازدید
2 پاسخ 458 بازدید
1 پاسخ 313 بازدید
2 پاسخ 142 بازدید
4 پاسخ 783 بازدید
...