مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

طلاق یا ادامه دادن به زندگی

635 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط نیما
سلام بنده دو سال پیش با دختری ازدواج کردم که بسیار به خانواده خود وابسته است و حرفای مادرش خیلی روی اون تاثیر میذاره من سعی کردم زندگی خوبی براش درست ککنم ولی ما زندگی سردی داشتیم و هر چند وقت یکبار ایشون به قهر میرفتن به مدت یک ماه میرف خونه مادرش . تصمیم گرفتیم طلاق بگیریم.حق طلاق رو بهش دادم الان که همه کارها تموم شده و تقریبا فقط امضای من مونده میگه پشیمون شده و میخاد برگرده اما من دیگه بهش علاقه و اعتماد ندارم وسر ردوراهی موندم لطفا کمک کنید.
3 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2017 توسط راهنما
سلام خب باید ببینید دلیل اختلاف شما بیشتر به خاطر چی بوده؟ اگر براتون امکان داره حتما به مشاوره حضوری برید امکان داره حالا که تا پای عمل پیش رفتین خودش رو مقصر بدونه و درصدد جبران بربیاد به نظر من یه فرصت کوتاه یک ماهه یا بیشتر به ایشون بدید انشاالله که رفتارهای گذشته درس عبرتی براش شده.
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2017 توسط مشاور
وقتی مدام به طلاق ونتیجه آن فکر میکنید باید زندگی و رابطه تان با همسرتان را به خوبی ارزیابی کنید.یک قدم عقب بروید و ببینید چرا چنین احساسی پیدا کرده اید و چه مدت است که این افکار و احساسات شما را مشغول کرده است ؟ آیا چیر خاصی در زندگیتان باعث شده که فکر کنید طلاق تنها راه نجات و تصمیم درست برای شماست؟طلاق مسئله ای ناگوار است و تصمیم گرفتن برای طلاق را نباید آسان گرفت فهمیدن اینکه کی وفت طلاق رسیده کار سختی است.تصمیم نهایی برای طلاق فقط توسط خودتان گرفته می شود و این شما هستید که باید ببینید ملیتتان به کدام طرف است اگر هنوز دوست دارید همسرتان را و میخواهید که زندگیتان درست شود.، دست نگهدارید.
پاسخ داده شده ژوئن 11, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده ژوئن 15, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز ببینید اگر واقعا مساله رو تا اینجا پیش بردید  که  طلاق بگیرید و همه مراحلطی شده و در مدت زندگی هم متوجه دخالت های مادر ایشون شدید و یا وابستگی هایی که ایشون داره خب شاید کمی سخت باشه اعتماد مگر اینکه حتما مراجعه داشته باشید و حضورا هر د  صحبت کنید و مسائل و موارد اختلافی را مطرح کنید تا ر واقعا جایی برای برگشت وجوو دارد که خب اقدام شود و اگر واقعا این طور نیست  خب  لزومی برای برگشت نیست
حتی دلیل ایشون برای پشیمان شدن هم اهمیت دارد اینکه چرا اکنون پشیمان شدند جه چیزی مد نظرشون هست و چقدر مایلند واقعا زندگی از نو ساخته شود
در هر صورت  امیدوارم موفق باشید و خوشبخت و تصمیم سنحیده و منطقی بگیرید تا دوباره مش لی ایجاد نشود
در هر صورت موفق باشد

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,625 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 448 بازدید
2 پاسخ 392 بازدید
3 پاسخ 401 بازدید
1 پاسخ 168 بازدید
2 پاسخ 344 بازدید
2 پاسخ 504 بازدید
1 پاسخ 1,545 بازدید
2 پاسخ 239 بازدید
سوال شده دسامبر 18, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ابوالفضل
3 پاسخ 229 بازدید
...