مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره خانواده

44 بازدید
سوال شده می 11, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط زهرا چراغچی
.من یه خانوم ۲۰ ساله هستم ۵ سال که متاهلم و همسرم ۳۰ سالشه یه پسر ۲ سال هم داریم من تو زندگی مشکلات خیلی زیاد داشتم از سمت همسرم از بی پولی بی کاری گرفته تا خرج مارو خانواده هامون دادن شوهر من طی این مدت به اعتیاد گرفتار شده بود که دست اخر بردیمش خوبش کردیم من چند باری خیانت کردم به همسرم که فقط از سر بی پولی همسرم بعد من توبه کردم که این کار نکنم واقعا نکردم نزدیک یه سال خورده ای بود من خوب شده بودم که این اواخر وقتی شوهرم کمپ بود من باز وسوسه شدم به شوهرم خیانت کردم اول فکر کردم این یه هوس زود گذر ولی دیدم که طرف دوست‌دارم واون هم من دوست داره ولی من شوهر خودم خیلی دوست دارم بدون اون نمیتونم زندگی کنم الان شوهر من فهمیده میخواد از هم جدا شیم من دلم نمیخواد ابروم بره خواهش میکنم کمکم کنید چیکار کنم بهترین راه حل چیه ممنون میشم زود جواب بدین.
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 11, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک می باشد که زندگی کردن در این شرایط با اعتیاد ، بی پولی ، کاهش روابط احساسی و... می تواند برای شما با مشکلات و سخیتی های زیادی همراه باشد اما دقت کنید که راحل این مشکلات خیانت نمی باشد و بهتر بود که شما یا تصمیم به ماندن و یا رفتن از کنار همسرتان را می گرفتید چون خیانت می تواند برای شما مشکلات زیادی را ایجاد کند .

دقت کنید که شما متاهل و متعهد به زندگی مشترک می باشید تا زمانی که با همسرتان زندگی می کنید و به همین دلیل شما نمی توانید بیان کنید که هم همسرتان را دوست دارید و می خواهید در زندگی مشترک بمانید و هم فردی را که با او دوست هستید را نگهدارید چون پذیرش این موضوع هم از سمت همسرتان غیر ممکن می باشد و هم اینکه دیدگاهای اشتباه و آسیب های زیادی را برای شما به همراه دارد .

در کنار این موارد دقت کنید که به امید ازدواج با دوست پسرتان نیز بهتر است وارد پروسه طلاق نشوید چون بازهم برای شما آسیب زا می باشد حتی اگر به احتمال کمی که برای ازدواج با شما نیز وجود دارد توجه کنیم .

بهتر است در این مسیر شما و همسرتان به صورت حضوری به روانشنسا خانواده مراجعه داشته باشید تا با بررسی شرایط هردوی شما در تصمیم گیری به شما کمک کنیم .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
دارای دیدگاه می 11, 2020 توسط زهرا چراغچی
سلام خیلی ممنون از حرفاتون درسته من میدونم کارم اشتباه ولی حس قلبی که به طرفم دارم واقعا فکر میکنم دوستش دارم ولی زندگی خودم دلم نمیخواد خراب شه خب شما بگید که من باید چیکار کنم تا بتونم از این طرف دل بکنم من به هیچ عنوان فکر نکردم که از همسرم جدا شم و با طرف ازدواج کنم چون از یه طرف پسرم سد را همه و همسرم به تازگی فهمید که من با این آقا در ارتباطم ولی هیچ کاری نکرد و خودش مقصر این کار من میدونه چون واقعا منم تقصیری نداشتم چون همسرم کنار من نبود وسوسه شدم به اون سمت کشیده شدم ولی دلم میخواد زندگیم درست کنم ولی نمیتونم از اون آقا دل بکنم مشکلم این چه جوری فراموشش کنم الان بهترین راه چیه واسه زندگی من .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,495 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 50 بازدید
سوال شده سپتامبر 29, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Mfrdzzh ممتاز (100 امتیاز)
2 پاسخ 75 بازدید
سوال شده می 15, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مروارید تنها
1 پاسخ 101 بازدید
سوال شده ژوئن 14, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 99 بازدید
1 پاسخ 107 بازدید
سوال شده دسامبر 3, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط پارمیدا
1 پاسخ 208 بازدید
سوال شده دسامبر 2, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط آرزو
0 پاسخ 70 بازدید
سوال شده دسامبر 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 1,344 بازدید
سوال شده دسامبر 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 110 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...