مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عدم ارگاسم و خشکی واژن

300 بازدید
سوال شده می 12, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط الهام
سلام خسته نباشید من تازه نامزد کردم و دوبار هم بیشتر رابطه جنسی بدون دخول نداشتیم ولی نامزدم خیلی مهارت دارن و من کااملا از رابطه جنسیم لذت میبرم ولی ارضا نمیشم یه حسی مانند ادرار کردن دارم ولی ارگاسم صورت نمیگیرد قبلا خودارضایی داشتم ولی خیلی کم اونجوری نبوده که اعتیاد داشته باشم به این کار و بخوام فقط در اون حالت  ارضا بشم ایا به مرور زمان این قضیه حل میشه؟سوال بعدیمم این که در هنگام رابطه جنسی واژنم رطوبت کمی دارد و قبلا که خودارضایی میکردم ابی خارج نمیشد ولی همیشه یه حسی داشتم که مثل اینکه ادرار داشته باشم و نتونم خارجش کنم این یعنی ممکن است با دخول اب خارج شود؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 12, 2020 توسط Mona حرفه ای (960 امتیاز)
با سلام
دوست عزیز خود ارضای میتواند مشکلاتی برایتان داشته باشد
یکی از نشانه های ارگاسم زنان این است که احساس میکنن  حالت ادرار کردن دارن
یا افزایش نبض مانند در واژن ورحم  سبکی سر وووووو
بهتر است برای آمادگی شما قبل از دخول با همسر خود معاشقه داشته باشید تا بدن شما امادگی برای دخول داشته باشد و خشکی که شما فرمودید کمتر میشود ولی اگر باز خشکی واژن داشتید میتوانید از داروخانه ها از ژل های مخصوص خریداری کنید
دارای دیدگاه می 12, 2020 توسط الهام
ایا به مرور زمان همانطور که ذهنم در خودارضایی شرطی شده است این شرایط در رابطه با همسرمم ایجاد میشه؟چون تصلا میلی ندارم به خود ارضایی
دارای دیدگاه می 12, 2020 توسط Mona حرفه ای (960 امتیاز)
ویرایش شده می 12, 2020 توسط Mona
دوست عزیز شما میفرمایید قبلا خود ارضایی داشتم ولی درحد کم  
خود ارضایی عوارض خودش رو داره مثل ضعف چشم عدم تمرکز  و به ارگاسم نرسیدن و لذت نبردن از رابطه جنسی ووووو  
شما اگر الان هم فکرتون رو درگیر خود ارضایی نکنید و تمرکز بر رابطه خودتون داشته باشید   کم کم وضعیت بهتر خواهد شد
درضمن شما باید خودتون به سیستم بدنتون آگاه باشید بعضی از خانم ها با دخول اصلا ارضا نمی شوند بلکه با معاشقه یا حتی تحریک کلیتوریس  وووو پس سعی کنید سیستم بدنی خود را شناخته و نیاز های خود را از همسرتان بخواهید و در این مورد هیچ گونه خجالتی از همسرتان نکشید چون رابطه باید دوطرفه باشه یعنی هر دوطرف از رابطه لذت ببرن
پاسخ داده شده می 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر با توجه به توضیحات شما در اولین گام بهتر استب ه متخصص زنان مراجعه کنید چون خشکی واژن یکی از دلایل ایجاد مشکل در رابطه جنسی و میزان احساس رضایت و لذت در رابطه جنسی می باشد .

خشکی واژن نشانه‌* بارز آتروفی به معنای تحلیل رفتن بافت واژن می باشد.منظور از آتروفی واژن این است که بافت واژن نازک شده و تحلیل می‌رود و به راحتی تحریک شده و دچار التهاب می‌شود. آتروفی واژن ناشی از کاهش طبیعی سطح استروژن در بدن می باشد و بیشتر در دوران یائسگی ایجاد می شود و یا کاهش سطح استروژن و... است. روش‌های درمانی مختلفی برای افراد مبتلا به خشکی واژن وجود دارد مانند مرطوب کردن واژن با لوبریکانت یا روان‌ساز یا استفاده از استروژن واژینال. تمامی درمان‌های مربوط به خشکی واژن موقتی هستند و زمانی که درمان متوقف شود واژن مجددا دچار خشکی می‌شود مگر این که تخمدان‌ها مجددا شروع به تولید استروژن کنند و این مسیر نیاز به پروسه درمانی تحت نظر متخصص زنان دارد .

در این مسیر بهتر است از درمان های بیرونی استفاده نکنید و تحت نظر متخصص مسیر درمانی را طی کنید .

دقت کنید که بهتر است خودارضایی را نیز ترک کنید چون می تواند برای شما آسیب زا باشد در کنار اینکه بعد از درمان خشکی وازن و یک تجربه جنسی همراه با معاشقه و بدون استرس اگر بازهم این حالت ارضا نشدن را تجربه نکردید بهتر است با متخصص سکس تراپی نیز صحبت کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,783 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 334 بازدید
2 پاسخ 1,717 بازدید
3 پاسخ 289 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط mahak
1 پاسخ 466 بازدید
1 پاسخ 234 بازدید
سوال شده ژوئیه 13, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 268 بازدید
1 پاسخ 399 بازدید
2 پاسخ 1,371 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 1,207 بازدید
سوال شده می 31, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...