مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سر دوراهی موندم میشه کمک کنید

98 بازدید
سوال شده می 12, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Sara
ویرایش شده می 12, 2020 توسط ravanshenas
سلام
سلام روزتون بخیر باشه ،من ۲۷سالمه و ۶ساله که ازدواج کردم و از اول دختری فعال و اجتماعی بودم ،مدافع حقوق خانوما و همیشه دنبال کار ،همه جور کاری روامتحان کردم از بازاریابی تا فروشندگی و...
من قصد بارداری دارم یعنی از اول ازدواجم این میل بوده اما خوب نشد و حدود ۶ماهی هست که به اصرار من پیش اورولوژ رفتیم‌و معلوم شد که مشکل از همسرم هست و با یه عمل اوکی میشه مشکلش .. دوبار سقط داشتم بخاطر همین مشکل همسرم .. و اینکه خیلی علاقه دارم توی اجتماع باشم و شاغل البته تازه دو هفته ای هست که از کار قبلیم که بازاریابی بود بخاطر دستمزد پایینش انصراف دادم..
از یکی از دوستانم خواستم که برام توی محل کارش یه کاری رو پیدا کنه و ایشون هم خیلی بهم لطف کردن و یه کاری رو اوکی کردن اما مشکل من اینه که سر دو راهی موندم و نمیدونم برم یا نرم اگه نرم این دومین باریه که خودم از دوستم‌میخوام کمکم کنه و خودم رد میکنم.. از طرفی دلم‌میخواد مادر باشم و برم دنبال درمان از طرفی پیش خودم‌میگم اگر خدا نخواست و سالها گذشت و نشد این وقت هدر رفته من چی میشه و نکنه بشم یه زن منفعل..
توروخدا کمکم کنید اصلا حالتای خودمو درک نمیکمم
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 12, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما سارا جان

 نگرانی های شما قابل احترام هست اما دقت کنید که شما می توانید در کنار مادر بودن به دیگر علایقتان نیز توجه داشته باشید و این دو مورد با هم متناقض نمی باشد و بهتر است که سعی کنید در کنار اینکه برای بارداری و بهبود شرایط خودتان و همسرتان برای داشتن فرزند اقدام می کنید تا رسیدن به شرایط بارداری می توانید به فعالیت های اجتماعی خود اگر از نظر متخصص مشکلی ندارد ادامه بدهید و در آینده نیز می توانید بعد از بارداری به شرایط و علایق اجتماعیتان ادامه بدهید .

دقت کنید که در این مسیر بهتر است به کمک همسرتان و متناسب با شرایطتتان تصمیم گیری کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,079 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 484 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط محمد زاده
2 پاسخ 1,284 بازدید
0 پاسخ 70 بازدید
سوال شده مارس 23, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 218 بازدید
2 پاسخ 156 بازدید
سوال شده می 12, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط Ss حرفه ای (500 امتیاز)
1 پاسخ 288 بازدید
...