مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

رل زدن در سن 13 سالگی

9,115 بازدید
سوال شده می 13, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام یه سوال داشتم رل زدن در سن 13 ساگی زوده یا نه؟
 (برای عاشقی نه فقط جهت رفاقت)
5 پاسخ
پاسخ داده شده می 13, 2020 توسط بی نام
ببین اینکه توی سیزده سالگی بخای عاشقش بشی و حرفای حال بهم زن احساسی و اینا بهم بگین احمقانه اس ولی اگه رفاقتع که دیگه اسمش رل نمیشه رفیق!!! اسمش میشه دوست! اونم شرایط داره!! اگع بی جنبه ای سمتش نرو ولی اگه متمدنی و میدونی چطور باید با جنس مخالف مثل دوستای همجنست عادی رفتار کنی بلا مانعه! بپا آسیب نبینی و اینم بهت بگم که آدما هیچوقت اونی ک نشون میدن نیستن!
پاسخ داده شده می 13, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام هست اما دقت کن  داری در مورد یک کودک 13 ساله که در آستانه نوجوانی هست صحبت می کنی و اگر بخواهی در این سن حتی با عشق وارد یک رابطه شوی سالهای زیادی طول میکشه که شرایط اقتصادی ، اجتماعی و سنی مناسب ازدواج را بدست بیاری و این رابطه طولانی اسیب زا هست .

در کنار اینکه این احساسات در سن نوجوانی و کودکی بیشتر بخاط خیالپردزای هست و بهتر است تصمیم گیری در این مورد را به آینده وشریط سنی و رشدی بهتر اختصاص بدی تا بتونی تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

روابط دوستی هم باز نیاز به مراقبت و توجه دارد و در این سن اینگونه وقت گذاشتن ها یعین کاهش تمرکز بر درس و بازی و... و همچنین اینکه شرایط خانوادگی نیز این روابط را مورد پذیرش ندارد و این روابط بیشتر هیجانی می باشد و فردر ا درگیر خود می کند.
پاسخ داده شده ژوئیه 7, 2022 توسط اصغر سگ سیبیل
هلو. خب ببین من ۱۶ سالمه خودم. و باید بگم این سن برای رل زدن اصلا مناسب نیست اگه دختری خوب نیست اکه پسری هم که دیگه افتضاحه… بژار حداقل به ۱۴ یا ۱۵ برسی. به بلوغ جسمی و فکری و جنسی برسی بعد بخوای به شکل عاشقانه و احساسی و دبل با یکی معاشرت داشته باشی. ولی برای رفتقت از ۸ سالگی هم میتونی فدات شم. فقط اینو بدون بزای رفاقت نباید بین این دوست جنس مخالفت با دوستای همجنست فرقی بزاری
پاسخ داده شده ژان 21, 2023 توسط ابولفضل
سلام عزیزم من خودم شخصا ۱۴ سالمه و رل دارم.
ببین این سوالی که پرسیدی برای هر فرد جواب خاص خودش رو داره ؛ یعنی برای هر فرد یه سن خاصی داره که اون رو باید مشاور خانواده مشخص کنه.
اغلب کمترین سن برای رل زدن همون ۱۳ سالگی هستش ولی باید مشاور اخلاقیات تورو ببینه.
برخی افراد انقدر از درک بالایی برخوردار هستن که در ۱۲ یا ۱۳ سالگی به بلوغ کافی برای رل زدن میرسن ، اما بعضیا در ۲۰ سالگی هم ممکنه نتونن از پس یه دختر یا پسر بر بیان.
البته باید رلت هم پیش مشاور بره و مشاور اون رو هم تایید کنه مون ممکنه اون افکار بچگانه ای از رل زدن داشته باشه و بعد دوماه یا پنج ماه و یا وقتی که دیگه بهش وابسطه شدی ولت کنه.

من خودم به شخصه ۶ بار رل زدم و گند زدم به زندگیم ولی بار آخر که با مشاور مشورت کردم دیگه زندگیم از این رو به اون رو شد ، الانم یه زندگی خیلی عاشقانه دارم برا رلم هم میمیرم.
پاسخ داده شده ژان 21, 2023 توسط بی نام
من ۲۲ سالمه ولی هیچوقت سمت رل زدن نرفتم و نخواهم رفت به نظر من فعلا برات زوده بشین سر درس و مشقت عاشقی رو نگهدار برای بعد از ۲۶ سالگی فعلا خیلی زوده
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,727 پاسخ

29,310 دیدگاه

2,999 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 749 بازدید
سوال شده نوامبر 7, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 221 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 730 بازدید
1 پاسخ 686 بازدید
سوال شده Mar 25, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 199 بازدید
1 پاسخ 355 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 348 بازدید
2 پاسخ 719 بازدید
4 پاسخ 186 بازدید
سوال شده ژوئن 19, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 121 بازدید
سوال شده مارس 25, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط امیرمهدی
...