مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از زندگی با همسرم خسته شدم

233 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
زندگی برام تکراری و یکنواخت شده اصلا ریتم زندگیمو دوست ندارم .همش تو فکرم جنس مخالف میاد که بتونم تنوع و زندگی بهتری داشته باشم .دوتا بچه پشت هم دارم که خیلی اذیت میشم از نگهداریشون .شوهرم وضع مالی خوبی نداره .خانواده شوهر خوبی ندارم .شوهرم خیلیییی ادم سرد و بی احساسی .نمیدونم چیکار کنم .صبح که میشه تا شب فقط میشورم و میسابم و بعدم میخوابم دوباره صبح میشه همین .خسته شدم از این یکنواختی تکرار مسخره .همش حس میکنم باید از این زندگی برم و لایق من خیلی بهتر از این زندگی کردنه چون هنوز خیلی جوونم و ۲۵ سالم
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 14, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات و نیازهای شما قابل احترام می باشد و کاملا طبیعی هست که شما نیاز به محبت ، توجه و دوست داشتن و دوست داشته شدن را تجربه کنید اما دقت کنید که اگر به این نیازها در زندگی مشترک پاسخ داده نشود امکان اینکه شما افکار و گرایش به بودن با فرد دیگری را تجربه کنید وجود دارد اما دقت داشته باشید که شما در زمان فعلی متاهل و متعهد به زندگی مشترک می باشد و داشتن این افکار به معنای مجوز برای داشتن رابطه نمی باشد .

شما اگر فکر می کنید روابط با همسرتان برایتان رضایت بخش نمی باشد و زندگی مشترک برایتان جذابیت قبل را ندارد و فشارهای روحی زیادی را تجربه می کنید در اول بهتر است در زمان مناسبی بدون سرزنش خودتان و یا به دنبال مقصر بودن با همسرتان در مورد احساسات و نیازهای که دارید صحبت کنید دیدگاه و شرایط و روحیات ایشان را بشنوید و سعی کنید که برای بهبود روابط خود از زوج درمانگر کمک بگیرید با حضور هم شما و هم همسرتان .

دقت کنید که هر فردی یک سری نیازهای شخصی نیز دراد اگر شما بخواهید تمام زمان خود را به فرزندان و یا همسر و آشپزی و.. اختصاص بدهید و به نیازهای فردی و علایق و احساساتتان توجه نکنید فشار روحی بیشتری را تجربه می کنید که می تواند بر زندگی مشترکتان و روابط شما و فرزندانتان نیز تاثیر بگذارد .

دقت کنید که تمرکز شما بر جنس مخالف یک زنگ خطر برای زندگی شما محسوب می شود پس بهتر است سعی کنید که مشکلات زندگی مشترکتان را به کمک همسرتان و زوج درمانگر بررسی کنید در صورتی که بازهم شرایط برایتان قابل پذیرش نبود بهتر است در اول در مورد زندگی فعلیتان تصمیم گیری کنید و بعد از آن اگر تصمیم به جدایی گرفتید و این مسیر طی شود می توانید رابطه دیگری را تجربه کنید .

دقت کنید که ذهن انسان ها می تواند با هر فکری روبرو شود اما هر فکری در هر مرحله از زندگی و یا به صورت کلی قابل تجربه نمی باشد پس بهتر است در کنار احترامی که برای احساسات و افکار خود دارید شرایط زندگیتان و حقایق بیرونی را نیز مد نظر داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
به فرمایش دوست عزیزمون حتما با همسرتون صحبت کنید و این مسائل رو باهاش درمیون بذارید. بهش پیشنهاد بدید که بیشتر سفر برید. اگر وسع مالی دارید خدمتکار منزل بگیرید. یا از کسی بخواید که کمکتون کنه. اگر وضعیت مالیتون خوب نیست میتونید کاری برای خودتون دست و پا کنید تا کمک خرج باشید. من پیشنهاد میکنم سرمایه گذاری در بورس رو فرا بگیرید. کاری بسیار خوب مخصوصا برای خانومای خونه دار. در این مورد من میتونم کمکتون کنم.
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2020 توسط Scollgist
سلام دوست عزیز
روابط زناشوییتون(سکس) چجوری هست؟ اصلا باهم رابطه دارین؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,927 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 293 بازدید
0 پاسخ 39 بازدید
1 پاسخ 278 بازدید
1 پاسخ 109 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 161 بازدید
سوال شده Mar 14, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط مهیار ممم
1 پاسخ 272 بازدید
سوال شده Mar 2, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط محمد مهدی
1 پاسخ 200 بازدید
2 پاسخ 3,541 بازدید
1 پاسخ 99 بازدید
...