مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ایا من بیمار هستم؟؟؟

97 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام اول اینکه ممنون از مشاوران عزیزو محترم....من یک سوالی دارم من ۱۹ساله هستم هم از نظر تحصیلی هم ظاهر و اداب معاشرت خوب هستم این که میگم اداب معاشرت یعنی میتونم خیلی خوب حرف بزنم کلمات و جمله های رسا در ذهنمه امانمیتونم به زبان بیارم انگار نمیتونم حقمو بگیرم یا دوستایی که بهم حسادت میکنن اوناخیلی زبونشون تنده و همه حرفی بلدن یعنی حاضر جوابن ولس من هیچوقت نمیتونم جوابشو نو اونطور که میخوام بگم نمیتونم تو مهمونانی ها خوب حرف بزنم شوخی کنم حرف دلمو بزنم به همین خاطر همه فکر میکنن مغرورم خیلی دوست دارم درفاصله نزدیکی با ادما حرف برنم اما همیشه ۲متر دورتر باهاشون حرف میزنم و الان از همه نظر ور زندگیم موفقم ولی یه چیز دیگه اینه که من وقتی با یک نفر دعوای لفظی دارم هرچند دعوای کوچیک دچار لرزش بدن میشم به حدی که حس میکنم میخوام دچار تشنج بشم بقیه میگن تو هم مثل خودشون باش من از تقلید اونم از کارهای منفی متنفرم حالا چیکار کنم اعتماد به نفس داشته باشم وچنیین مسایلی پیش نیاد؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 14, 2020 توسط بی نام
سلام،من دختری ۱۷ سالم.منم همین مشکلو دارم و دارم رنج میکشم
پاسخ داده شده می 14, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات و نگرانی شما قابل احترام هست اما دقت کنید که اینکه دیگران به شما حسادت می کنند نشان از ضعف های خودشان می باشد و نه مشکلاتی در شما و  اگر شما بخواهید وارد مشکلات آنها شوید و به دنبال دلایل مشکلات آنها خودتان باشید باعث می شود که شما با سرزنش کردن خودتان اعتماد به نفستان را کاهش بدهید .

بهتر است در اول از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید و در کنار آن سعی کنید افکار و احساساتی که تجربه می کنید را بهتر بشناسید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

با توجه به اینکه شما بیان می کنید علایمتان مانند علایم تشنج می باشد ممکن است نشان از حملات پانیک باشد که در زمان اضطراب با علایم بدنی و روحی برای فرد نمایش داده می شود که می تواند با شدت های مختلف برای فرد تجربه شود .
پاسخ داده شده می 14, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
حساس مرگ یا خطر قریب‌الوقوع،ترس از دست دادن کنترل و مرگ،ضربان قلب سریع و شدید ،تعریق ،لرزش شدید ،تنگی نفس و احساس فشار بر گلو ،لرز ،تهوع ،درد شکمی ،درد سینه  و احساس نفس تنگی ،سر درد ،سرگیجه و غش ،بی حسی و کرختی بدن،احساس گرمای زیاد ،داشتن احساسات غیر واقعی و کناره‌گیری از جمع و.

البته این تنها یک حدس می باشد و می تواند این علایمی که تجربه می کنید تنها یک سری افکار باشد که باعث می شود شما هیجانات منفی را تجربه کنید که در روند روابط شما تاثیر می گذارد .

در این مسیر بهتر است سعی کنید که با مراجعه به صورت حضور و یا تلفنی علایم خود را با روانشناس در میان بگذارید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22247100
دارای دیدگاه می 14, 2020 توسط ...
احساس مرگ ،ضربان قلب سریع،لرزش شدید مخصوصا هنگام خبرحتی یکم بد و جرو بحث با دیگران(دعوای لفظی)،لرز،سردرد شدید،بی حسی و کرختی بدن،گرمای زیاد ،احساسات غیر واقعیوکناره گیری از جمع مخصوصا کسانی که خیلی دوست دارم باهاشون هم صحبت بشم اینا رو گاهی اوقات دارم حالا این علائم میتونن نشانه حملات پانیک باشن؟برای رفعش چیکارکنم؟واینکه اتفقا حسادت هاشون اصلا برام مهم نیست و بهش فکر نمیکنم چون خیلی ها هستن که کنار منن پس دیگه اونا برام اهمیت نداره الان به نظر شما من چه کار کنم؟خیلی  بده این شرایط من خودم هم مشاوره میدم به دیگران اما حالا خودم درکارخودم موندم و حال روحی خوبی ندارم و یه اتفاقاتی افتاد که الان تمرکز هم ندارم رو درسام وشرایط سختی  رو تجربه میکنم..ممنون میشم پاسخ بدین
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,579 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 288 بازدید
سوال شده می 11, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ...
1 پاسخ 224 بازدید
سوال شده ژوئیه 4, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 4,088 بازدید
2 پاسخ 246 بازدید
5 پاسخ 462 بازدید
...