مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهش میکنم به سوالم در اولین فرصت جواب بدین من واقعا دارم عذاب میکشن .اشتباه کردم میدونم ولی واقعا از ته قلبم پشیمونم

723 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بدون نام
نمایش از نو می 14, 2020
سلام من چند سال با یه نفر تلفنی یه رابطه دوستانه داشتم که تو اون عالم احمقانه خودم و اون طرف قرار برای ازدواج و .. گذاشته بودیم  از اون جایی که تو یه خانواده مذهبی هستم تصمیم گرفتم که توبه کنم از اعماق وجودم احساس بدی داشتم الان واقعا توبه کردم نمیخوام به گذشته بر گردم میدونم که خدا بخشندست ولی اون طرف بهم گفته که حلالت نمیکنم (سن زیادی ندارم ) (اون طرف یه سری کارایی کرده که با دین و مذهب من جور در نمیاد و اینکه زیاد پایبند نیست )الان من باید چیکار کنم عذاب وجدان دارم که گفته حلالت نمیکنم
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 14, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که اگر شما در سن نوجوانی وارد اینگونه روابط شده اید اینکه در این سن تصمیم گیری هیجانی کنید و به مسائله دقت کافی نکیند طبیعی می باشد در کنار اینکه نمی توان بر مبنای شناخت در دنیای مجازی و تلفنی برای موضوع مهمی چون ازدواج تصمیم گیری کرد .

در هر صورت شما به عنوان یکی از طرفین این رابطه حق دارید که بر مبنای شناخت نسبی که دارید و احساسات و علایقتان در مورد ادامه این مسیر تصمیم گیری کنید این آقا نیز نیاز است به دیدگاهای شما احترام بگذارد.

بهتر است از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید و سعی کنید که با تجربه ای که بدست اورده اید برای ادامه زندگی خود تصمیم گیری داشته باشید .
دارای دیدگاه اکتبر 3, 2020 توسط بی نام
سلام ببخشید اینو میگم ولی شما خیلی سرد ویخ جواب سوالارو میدین طوری هم مینویسین ک هیچ کی متوجه نشه چرا یکم صمیمی تر و روون تر نمینویسین ک دیگران هم بتونن باهاتون ارتباط برقرار کنن
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2020 توسط r.y حرفه ای (1,960 امتیاز)
همه تو زندگیشون چنین اتافقی افتاده
اینو مطمئن باش
و بعدشم پشیمون میشن
واسه خود منم اتفاق افتاده
سغی کن دیگه به تلفناش جواب ندی یا بهش زنگ نزنی
ببین ممکنه چون کوچیکی اینجوری باشی
ولی وقتی بزرگتر شی به این کارت میخندی
خودم تجربه دارم ک میگم
همه * ما ادما همینجوری هستیم
اصلن ادم بدون کنجکاوی ادم نیس
هه هه
بزار یکم بگذره فراموشش میکنی و به عشق واقعیت وقتی بزرگتر شدی میرسی
پاسخ داده شده اوت 19, 2021 توسط بی نام
سلام خب شما که نیتت بد نبوده.شما هم حق داری.همیشه یه راهی برای برگشت هست.شما که پشیمونی،از اون طرف هم عذر بخواید.اگر میگه حلال نمیکنم دیگه زیاد غصه نخورید.در عوض درس بگیرید.شما هم به خاطر دینتون تصمیم گرفتید دیگه،به نظرم مطلب مهمی هست. بعد اینم بگم که میگن،خدا بقیه رو با بدی تو امتحان میکنه.اون فرد هم از اتفاقی که براش افتاده یه درسی میگیره.و خب ان شاءالله که برای اون فرد هم خیر باشه.تازه،اگر شما واقعا تغییر کنی و دنبال جبران گذشته باشید،خدا خودش اون آدم رو نرم میکنه که بعدا از شما بگذره،اصلا شاید فراموش کرد.ولی در کل بدونید شما کار زشتی نکردید.مشاور روانشناس هم همینو نوشتن،که خلاصش اینه شما که از عمد نمی‌خواستید یه نفرو رنج بدید.فقط سنتون کم بوده یه کاری کردید و الان که متوجه هستید پشیمونید .البته یادم رفت بگم،که آیا به خودش گفتید که اگر به اصول پایبند باشه قبول میکنیدش؟اگر میدونید تغییر میکنه شرط بذارید که تغییر واقعی کنه تا شما هم قبول کنید.البته اگر این فرد رو میخواید.اگر بهش گفتید و قبول نکرد که هیچی،ولی اگر نگفتید،بگید دلیلتونو.راستی،به این سایت سر بزنید. ****://dadashreza.***/.اگر دوست داشتید توی آخرین پست این سایت مشکلتونو مطرح کنید،دوستان پاسخ میدن بهتون.در کل سایتش برای کسایی که میخوان برگردن خوبهان شاءالله که موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,095 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,004 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 126 بازدید
سوال شده مارس 18, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
4 پاسخ 3,272 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Fateme.r
...