مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شکست عشقی در خانواده ال جی بی تی

376 بازدید
سوال شده می 14, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط M
ویرایش شده می 14, 2020
باسلام وقت بخیر .فردی هستم که ظاهری پسرانه ولی با افکار و شخصیت دخترانه ،در سن ۱۵سالگی یکی دوستانم که سال های سال باهم هم کلاسی بودیم به من نزدیک شد،وما مثل یک دختر و پسر عادی،بهم علاقه پیدا کردیم واقعا یک عشق بود و هست .الان بعد از ۱۰سال که از رابطمون میگذره و هنوز هم عاشق همیم و کسی از رابطه احساسی ما خبر نداره و فکر میکنن ما دوستان معمولی هستیم.الان سن ما شده ۲۵ سال و خانواده هامون ازمون انتظار دارن که هر کدام از ما ازدواج کنیم فارغ اینکه بدونن بین ما یه رابطه است .مادر کسی که من بهش علاقه دارم ،اونو تحت فشار قرار داده با گریه کردن و بی تابی کردن که چرا اذواج نمیکنه و زن نمیگیره .الان عشق من که  (م)هست مونده سر دو راهی و من هم از این سمت دارم نابود میشم که امکان داره از دستش بدم ،(م)میگه مادرم همش گریه میکنه و همش براش سوژه ازدواج معرفی میکنه و گویا یک نفر رو هم انتخاب کردن که برن خواستگاری ولی (م) میگه به اراده خودش نیست .(م) از من میخواد رابطه من و اون به عنوان یک رابطه عادی باشه به عنوان یک دوست و دیگه رابطه عاطفی و ....نداشته باشیم چون میگه نمیتونه منو از دست بده .حالا من حالم خیلی خرابه وقتی این فکر رو میکنم،شخصی که ۱۰سال از عمرم رو باهاش بودم و رابطه عاشقانه داشتم ،در کنار یه شخص دیگه تصور کنم و همچنان باهاش دوست بمونم .از طرفی هم نمیتونم ترکش کنم شرایطم واقعا سخته بخدا نمیدونم چیکار کنم قبلم داره از جا کنده میشه .(م) میگه ای کاش دختر بودی و دیگه این مشکل پیش نمیومد .حالا من از شما خواهش میکنم کمکم کنید چیکار کنم متاسفانه فرهنگ جامعه ما طوری هست که امثال من در این طور مواقع نمیتون حرف دلشون رو علنی بیان کنن و این خیلی خیلی درناکه اخه چطوری بتونم حرفای عاشقانه ای که بهم میزد رو فراموش کنم هیچ وقت هم بهم خیانت نکردیم از هر نظر جنسی ،عاطفی و...ولی اون میخواد ازدواج کنه و من این طرف نمیدونم چطوری با این موضوع کنار بیام لطفا کمکم کنید .
4 پاسخ
پاسخ داده شده می 14, 2020 توسط بی نام
قربون قلبت برم آخه که اینجوری داری تقاص متفاوت بودنتو پس میدی! کاش جامعمون یکم درک داشت! ولی ما خانواده ال جی بی تی هیچوقت قرار نیست وضعیت خوبی داشته باشیم اینطور که پیش میره! فقط با همه وجودت قوی باش! این تنها چیزیه که میتونم حداقل بعنوان همدردی بهت بگم!    Just be proud! All the love
دارای دیدگاه می 14, 2020 توسط M
بخدا هر روزه هم دیگه میدیدیم هرجا باهم میرفتیم هرجا.الان که همو میبنیم یا تو واتساپ پیام میدیم همش گریه میکنیم بخدا اصلا نمیتونیم بخوابم یا چیزی بخوریم این حس بین هر دوتامون هست .فقط ای کاش تکلیفم مشخص بود.
دارای دیدگاه می 14, 2020 توسط بی نام
خانوادتون هموفوبیکن؟ اصلا تاحلا سعی کردی باهاشون مطرح کنی؟
دارای دیدگاه می 14, 2020 توسط بی نام
متاسفانه خانواده های ما در جریان این مسائلات تراجنسیتی نیستن و اصلا بخوام باهاشون مطرح کنم اصلا براشون قابل هضم نیست که مثلا دو جنس موافق بهم علاقه دارن ولی من روحیاتم خصوصیاتم کلا یک زن هست که دریک جسم مردانه گنجانده شده
دارای دیدگاه می 14, 2020 توسط بی نام
ببخشید اینو میپرسم ولی قصد عمل نداری؟
پاسخ داده شده می 16, 2020 توسط M
لطفا کمکم کنید مشاوران محترم
پاسخ داده شده ژوئیه 26, 2020 توسط emo boy حرفه ای (200 امتیاز)
سلام عزیزم.خیلی خوبه که انقدر دوسش داری.ولی دوستت میدونه که اگر ازدواج کنه ممکنه به مشگل بر بخوره به خاطره رابطه عاطفی که با تو داشته.اگر ازدواج کنه خیلی احتمالش بالاست که زندگیش به خاطره گذشتش خراب بشه.تو وظیفه داری بهش اطلاع بدی
پاسخ داده شده ژوئیه 31, 2020 توسط Ct147
سلام دوست عزیز
شرایط هیچ کدومتون جوری نیست که بتونین از ایران خارج بشین؟
متاسفم که اینو میگم اما اگه من جای عشقتون بودم هیچوقت مادرم یا
کلا خانواده رو به عشق ترجیح نمیدادم،خودتون هم باید خوب بدونین که اینجا پی در پی باید عذاب بکشین و توی سختی باشین و وای به حال اون روزی که بخواین به خانواده هاتون بگین و عکس العملشون رو ببینین.
نمیدونم جای گفتن این حرف هست یا نه (اما بالاخره یه احتماله): اگه واقعا همدیگرو دوست دارین عزمتون رو جزم کنین و برای تغییر شرایطتون اقدام کنین اما اگه فکر میکنین که کارتون اشتباست یا چیزایی دیگه ای توی زندگیتون در الویت هست،همچنین اگه مطمئن هستین در آینده بدون هم اصلا پشیمون نمیشین،اونموقع شما همینطور زندگی کنین و ایشون هم ازدواج کنن.
اینهمه کشور توی دنیا هست و شما هم میتونین یه جا برین بالاخره
،اینجاست که ما عقب افتاده و بی فرهنگ بزرگ میشیم و سنت های قدیم و عقاید زوری جلوی چیزی مثل عشقی که شما دارین رو میگیرن اما جاهای دیگه اگه برین میفهمین که کارتون اشتباه نیست و اصلا اون گناه بزرگی نبوده که خانواده هاتون به خاطرش سرزنشتون میکنن. قطعا اونجا برای احساسات دخترونه تون هم میتونین کاری کنین و با امکانات بیشتر زندگی رو بسازین که راضی و شاد نگهتون داره.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,594 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 222 بازدید
سوال شده می 29, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 795 بازدید
سوال شده نوامبر 4, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط harly
1 پاسخ 75 بازدید
سوال شده ژوئیه 26, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 75 بازدید
سوال شده ژوئیه 29, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Cool girl
0 پاسخ 243 بازدید
سوال شده ژوئن 27, 2021 در مشاوره تلگرامی توسط تنها
1 پاسخ 150 بازدید
سوال شده Mar 5, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Ati ممتاز (160 امتیاز)
...