مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیدونم دوستم داره یانه ومیخواد پاهاش صبرکنم تابعدسربازیش مامزدکنم

179 بازدید
سوال شده می 19, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مطهره
سلام دختری هستم ۱۸ساله باپسری دوستم دوسال ازمن بزرگ ترهست وپنج ماه هسته که دوس هستیم ولی هنوزاز دوست داشتنش مطمعن نیستم بهم ابرازعلاقه مکنه ورفتارش نسبت به من بابقیه فرق مکنه.میخواد پاش صبرکنم وعروس نشوم تا موقعیتش جوربشه بیاد ولی من که از احساسش مطمعن نیستم که بخوام پایه اون صبرکنم .لطفا راهنماییم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 19, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما مطهره جان

 احساسات تو قابل احترام هست و در این مسیر نمی توان تنها بر مبنای یک شناخت نسبی اقدام کرد و بهتر است در مورد زادواج زمانی تصمیم گیری شود که فرد از نظر اجتماعی ، اقتصادی ، عاطفی و... شرایط نرمالی را داشته باشد و بتواند برای رسمیت اقدام کرد اگر شما در زمان فعلی به ایشان قول ازدواج بدهید در صورتی که هنوز خودتان دوران بلوغتان تمام نشده است و ایشان نیز شرایط ازدواج را ندارند می تواند برای هردویتان مشلاتی را ایجاد کند .

بهتر است اگر روابط شما مجاز می باشد بر اساس شناخت در دنیای مجازی در مورد این مسائل تصمیم گیری نکنید چون شناخت در دنیای مجازی یک شناخت ناقص می باشد و همچنین بهتر است تصمیم گیری در مورد ازدواج را نیز به شرایط بالا که بیان کردم اختصاص بدهید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,433 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 123 بازدید
سوال شده می 6, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 182 بازدید
سوال شده مارس 12, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ابوالفضل
2 پاسخ 328 بازدید
4 پاسخ 210 بازدید
...