مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بهش اعتماد کنم دوباره یا نه ؟ حالم بده لطفا سریع جواب بدید (مشاورلطفا)

568 بازدید
سوال شده می 20, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط F
ویرایش شده می 20, 2020
سلام . من با پسری دوست بودم که خیلی دوستش داشتم . چند ماه پیش در گوشیش دیدم ک با یک مرد چت کرده بود و در چت گفته بود باید حضوری بهش تجاوز شه . وقتی بهش گفتم انکار کرد و گفت اکانتش دست دوستش بوده . چند روز  پیش بهش * دستی زدم و اونم گفت که خودش بوده . وقتی پرسیدم منظورش از اون کسی که بهش تجاوز شه کی بود؟؟؟ گفت که یک دختر مدنظر اون مَرده بوده که راجبش صحبت میشد.... کلی ازم معذرت خواست و گفت این چت برای یک سال پیشه و من واقعا خیلی پشیمونم ک چنین حرفهایی گفتم و اونلحظه اصلا خودم نبودم . گفت تورو خطری تحدیدت نمیکنه از من نترس و  بهم اعتماد کن هرکاری میکنم تا اعتمادتو بدست بیارم اما من ولش کردم و رابطه رو تموم کردم . اما حالم خیلی خیلی بده و دارم میمیرم از دوری اش . چیکارکنم؟؟ دوباره بهش اعتماد کنم؟ اخه مذهبیه و این چیز ها به خودش و خانوادش نمیاد اصلا . ممکنه هرکسی چنین انجام بده و چنین چت هایی کنه؟؟ توروخدا بگین . من خیلی دارم داغون میشم
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 20, 2020 توسط Shahika ممتاز (160 امتیاز)
سلام، اگه مطمعنی مال گذشتش بوده و الان داره سعی میکنه تغییر کنه ب خاطر تو و واقعا دوست داره بمون کنارش
اصلا ازدواج کنین تموم شه-. -
دارای دیدگاه می 20, 2020 توسط F
نمایش از نو می 20, 2020
نمیدونم واقعا
پاسخ داده شده می 20, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما این موضوع مهمی می باشد و شما نمی توانید با نادیده گرفتن آن پیش بروید چون در این مورد ظاهر افراد نمی تواند نشان دهنده گرایشات جنسی نامتعارف آنها باشد چون این گرایشات ا سمت اجتماع مورد پذیرش نمی باشد فرد تا رسیدن به یک نقطه امن انها را نشان می دهد .

این تفکر چه در مورد خود این آقا وجود داشته باشد و یا اینکه تمایل به تجاوز به فرد دیگری هردو اسیب زا می باشد و این انحرافات جنسی به سادگی قابل برطرف شدن نمی باشد و فرد نیاز به طی کردن پروسه درمانی دارد تا بتوانیم در این مورد نظر دقیقی بیان کنیم و همچنین اینکه در صورت نیاز پروسه درمانی را طی کند .

در زمان جدایی احساساتی چون تنهایی ، یا اینکه فرد خود را سرزنش کند که فرصت بیشتری ندادی ، ترس از تنهایی  و.... ایجاد می شود که می تواند برای فرد احساسات و شرایط روحی ناخوشایندی را ایجاد کند اما بهتر است حقیق بیرونی را نادیده نگیرید چون بیان افکار در چت به یک دوست می تواند در حداقل ترین حالت نشان دهنده گرایشات جنسی فرد باشد و در این مورد نمی توان با اطمینان صحبت کرد اما به این جمله خود دقت کنید (کلی ازم معذرت خواست و گفت این چت برای یک سال پیشه و من واقعا خیلی پشیمونم ک چنین حرفهایی گفتم و اونلحظه اصلا خودم نبودم) این نشان می دهد که شما پیام را اشتباه نخوانده اید و حتی اگر در زمان فعلی ایشان پشیمان باشند بازهم این افکار در ذهن ایشان وجود دارد که برای خودش نیز ممکن است با فشار روحی همراه باشد اما در این مورد بهتر است شما ریسک ادامه رابطه را نداشته باشید و بر بنای احساسات و شناختی که دارید و حقیقت بیرونی که متوجه شده اید تصمیم گیری کنید .

در مرود شرایط روحی خودتان نیز اگر مدت زمان زیادی از اتمام رابطه بیش از یک ماه میگذرد اما شما به شرایط نسبتا نرمالی نرسیده اید و بر عملکرد اجتماعی ، خانوادگی و... شما تاثیر داشته است بهتر است به صورت حضوری به شناخت درمانگر مراجعه کنید تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا وارد مرحله پذیرش و تصمیم گیری شوید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741
پاسخ داده شده ژوئن 28, 2021 توسط بی نام
ب نام خدا خلاصه و ساده ولش کن بابا این ادم شخصیتش رو نشون داده ب طرف اون براساس اون چیزی ک تو ذهنش بوده حرف زده اگر بقول شما ادم مذهبی بود ک این حرف رو نمیزد اگر ادم درستی بود میگفت این کار درستی نیس واسه یک خانم منم جای خواهرت ولش کن چون شاید واسه توهم نقشه شوم داشته باشه اونوقت زبونم لال دست درازی کرد بهت * عمر تف و لعنت میفرستی ب خودت ودستت جای بند نیس و * عمر تهدید و ازار روحی وجسمی بهت میده  اگر میخادت بسم الله  بامامی گرامش بیاد خواستگاری  یا اگر شرایطش نداره نشون کنه و خانواده  درجریان باشه اگر بخادت میاد خواستگاری اگر نیادم تکلیفت روشن میشه و از * ادم شوم درامان ماندی وسلام سخنان من تمام
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,192 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 467 بازدید
سوال شده می 11, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط ابراهیم
1 پاسخ 123 بازدید
سوال شده نوامبر 20, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط K_fhmnjm ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 194 بازدید
سوال شده Mar 25, 2023 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 268 بازدید
3 پاسخ 1,737 بازدید
1 پاسخ 264 بازدید
0 پاسخ 139 بازدید
...