مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوستی با عشق زندگی

223 بازدید
سوال شده می 21, 2020 در قبل از ازدواج توسط ِغمگین
سلام من دختر هستم و حدود ۵ماهی میشه که با پسری چون ۳ساال عاشقش بودم به توصیه مشاور باهاش فقط درحد مجازی دوست هستم..

اون پسر خودش بهم پیشنهاد دوستی داد هم ۳سال پیش هم ۵ماه پیش که دوستیمون شکل گرفت
اما من اسمشو دوستی نمیزارم چون عاشقش بودم ب گفته مشاور دوست شدم تا بشناسمش ولی همش مجازیه چون،خودم اینطور میخوام..
حالا برای من توی این رابطه ۲تا سوال به وجود اومده.
1:این پسر در گفتار واقعا ابراز علاقه میکنه..به گفته خودش صادقه و به مادرش گفته که منو میخواد..پیشنهاد خاستگاریم بهم داده واس ۳سال دیگه.
ولی اعمالش خلاف این هارونشون میده.درسته من مخالف ملاقات کردن هم دیگه و تماس تصویری و خیلی چیزای دیگه هستم..ولی اون میگه عاشقمه ولی همش اخرشبا سراغمو میگیره..حتی حوصله نداشته باشه نه جوابمو میده نه پیام میده..به شدت بدقولی میکنه..مایه بار همو دیدیم به خواسته خودش که همون یه بارم ۱۰بار عقب افتاد...خلاصه من تو عمل هیچ علاقه ای نمیبینم.میخوام نظر شمارو بدونم که شماهم با من موافقید که علاقه نداره فقط حوصلش سربره حرفای عاشقانه میزنه؟؟؟

2:من بابت این رابطه هرچند مجازیه..هرچند هیچیش به  دوستی نمیخوره چون من حتی نمیزارم زیاد قربون صدقه بره ولی به هرحال عذاب وجدان دارم ..خودشم دید زیااد عذاب وجدان میگیرم گفت میخوای دیگه باهم حرفم نزنیم تا وقتی که بیام با بابات بحرفم...چون دوسش دارم نمیخوام دلش بشکنه ولی نظر شما چیه این ۵ماهو تا۶ماه بکشیم و بعد کات کنیم تا زمانی که بیان خاستگاری یا ادامه بدیم؟و اگر بخوام بفهمونم که دوسش دارم و به پاش میمونم ولی باید رابطه تموم بشه چی بگم دلش نشکنه چون قبلا شکست عشقی خورده
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 21, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دلیل اینکه مشاوری که شما بیان می کنید به چه دلیل این توصیه را به شما داشته اند نمی توانیم نظری را بیان کنیم.اما دقت کنید که این روابط مجازی یک شناخت ناقص را ایجاد می کند و از این طریق نمی توان به توقعات احساسی و ... پاسخ داد در این مسیر بهتر است تصمیم گیری برای ازدواج را به آینده و شرایط سنی و رشد اجتماعی ،اقتصادی ،عاطفی و.. واگذار کنید که بتوانید در این مسیر اگر بازهم همین احساسات برای هردو نفر وجود داشت از مسیر آشنایی واقعی در مورد آن تصمیم گیری شود.

شما بهتر است در این مسیر بر مبنای احساساتی که خودتان تجربه می کنید تصمیم گیری داشته باشید و دقت کنید که این میزان از محدودیت در رابطه می تواند برای فرد مقابلتان نیز قابل درک نباشد در این مورد باهم صحبت کنید و شرایط سنی و نظرتان را در احترام بیان کنید تا هردوی شما در آینده بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
دارای دیدگاه می 21, 2020 توسط بی نام
واضحش اینه که با احترام بهش بگم این رابطه تمام؟؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,932 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 182 بازدید
4 پاسخ 774 بازدید
2 پاسخ 477 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط منا جان
1 پاسخ 788 بازدید
سوال شده Mar 28, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط sara ممتاز (120 امتیاز)
4 پاسخ 794 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 558 بازدید
سوال شده Mar 27, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط مانی اسدالهی
2 پاسخ 367 بازدید
1 پاسخ 1,049 بازدید
2 پاسخ 264 بازدید
...