مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوست صمیمی و توقعات زیادش

88 بازدید
سوال شده می 22, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من دختر ۱۴ ساله ای هستم ک امسال میرم کلاس نهم * دوست صمیمی دارم ک تقریبا از کلاس هفتم با هم خیلی صمیمی شدیم ب طوری ک الان مثله خواهرم میمونه من درسم از اون بهتره مخصوصا توی ریاضی قبل از این ویروس کرونا معلم ریاضیمون ب ما چند صفحه تمرین ریاضی داد گف حل کنیم دوستم این درسو بلد نبود گف جواباشو براش بفرستم اولش قبول نکردم ولی گفتم فقط * دفعه ،ولی قبول کرد این ماجرا تموم شد ولی چن وقت بعد دوباره همین ماجرا شروع شد و هر دفعه هم ک میگفتم نمیفرستم جوابارو ،میگفت همه دوست دارن ما هم داریم ت خیلی خسیسی و اینچیزا تا دیشب ک دوباره بازم گف کمکم کن گفتم باشه بهت کمک میکنم ولی گف جوابارو برام بفرست قبول نکردم ک اخرش دعوامون شد و تماس رو قطع کرد پنج دیقه بعد دوباره زنگ زد سعی داشت جوابارو بفرستم بازم قبول نکرد انقد اصرار کرد ک ۳ سوالو براش فرستادم من اذیت میشم همه این دخترو ، * ادم احساسی و دل نارک میشناسن و هر موقع ک من مقصر نیستم و من باید طلبکار باشم جاهامون عوض میشه الانم با من قهره ولی وقتی ک اشتی کنیم میگه من قهر نبودم ت قهر بودی خیلی خستم ناراحتم از دستش با اینکه همیشه سعی میکنم خوب باشم ولی باز همه چی بد میشه تروخدا جوابمو بدین من باید چ کار کنم دارم اذیت میشم لطفا کمکم کنیننن!!!
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 23, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

یک رابطه دوستی نیاز است دو طرفه باشد شما اگر تمایلی به دادن جواب های خود به او نداری بهتر است در احترام بیان کنی که در این مورد تنها می توانید در صورت مواجهه شدن با مشکل به او کمک کنید تا جواب ها را پیدا کند و مسئله خود را حل کند و در این مورد بهتر است از سرزنش کردن خودتان و یا او خوداری کنید تا بتوانید روابط خود را ادامه بدهید اما روابط دوستی نیاز است که با صحبت در مورد دلایل و تعامل پیش برود .

شماها بهتر است به او بیان کنی که به چه دلیل دوست نداری که جواب ها را ارسال کنی و در کنار آن سعی کنید توقعلاتی از یکدیگر داشته باشید که قابل اجرا باشد .
دارای دیدگاه می 23, 2020 توسط بی نام
هزار باز بهش گفتم ک نمیخوام بفرستم میگه معلممون گفته کمک کنین بهش میگم ک کمک نیس تقلبه و... حرف گوش نمیده اصلا فقط ب فکر خودشه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,834 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 980 بازدید
سوال شده ژوئیه 26, 2018 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
3 پاسخ 353 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 191 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Ayl.i
1 پاسخ 441 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط ahch ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 81 بازدید
سوال شده مارس 13, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط لیلا مرادیان
1 پاسخ 67 بازدید
1 پاسخ 433 بازدید
سوال شده می 19, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط پرستو
3 پاسخ 1,348 بازدید
5 پاسخ 6,342 بازدید
...