مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اطلاعات فوری نیازدارم

194 بازدید
سوال شده می 25, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط گلی
سلام من میخوام راجب دانشگاه فرهنگیان یه مقداراطلاعات بهم بدید...مثلاحقوقش که چقدره؟یااینکه چن سال درس میخونن؟بعدازفارغ التحصیلی میتونن مهاجرت کنن؟حقوقشون بعدفارغ التحصیلی چقدره؟چن سال توروستامیمونه؟هزینه خوابگاه وسلف چقدره؟این پولوازحقوق دانشجویی درمیان یابایدجداگانه پرداخت کرد؟مرسی.........
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 14, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام
پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، یعنی استخدام شما با بیمه، مرخصی، مزایا طبق قانون وزارتخانه و تامین اجتماعی.و بعدا هم طبق صندوق بازنشستگی.
پذیرش نهایی منوط به نتیجه مصاحبه حضوری هست و البته چهار سال دوران دانشجویی.
تقسیم بندی هم براساس نمرات دوره و تعهدات و نیاز آموزش پرورش هست که عشایری بیوفتید، شهرستان یا مرکز استان.
در روستا موندن هم بستگی به عوامل متعدد مثل نیاز،رشته،تاهل، امتیاز ضمن خدمت، بیماری،فرزند و خیلی موارد دیگه بستگی داره و از الآن مشخص نیست.
هزینه خوابگاه و سلف مثل سایر دانشگاه ها * دولتی می‌باشد.
موفق باشید
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام. پیش بینی من اینه که آموزش و پرورش در سالهای آینده دچار مشکلات اساسی در پرداخت حقوق معلمان خواهد شد. همین الآن هم گروهی از معلمان حقوق معوقه دارن. ضمن اینکه دانشگاه فرهنگیان فقط معلم ابتدایی تربیت میکنه. به شما توصیه میکنم بر اساس خلق و خوی خودتون تصمیم بگیرید. اگر در خانواده ای کارمندی رشد یافتید معلمی برای شما شغل مناسبیه. ولی اگر دنبال کارهایی با درآمد بالا هستید خودتون رو سرگرم کارمندی و مخصوصا معلمی نکنید. لازمه به عرضتون برسونم بر اساس بسیاری از تحلیل های اقتصادی در حال حاضر خط فقر 10 میلیون تومن در ماه هست. میانگین حقوق معلمان ابتدایی حدود 4 تومن.

ولی بهرحال برای یک زن با توجه به شرایط فرهنگی جامعه، معلمی شغل ایده آلی محسوب میشه. ضمن اینکه در کنارش میتونید به فعالیت های دیگتون بپردازید.

تحصیل نه تنها در رشته های دانشگاه فرهنگیان بلکه در تمامی رشته های دیگر کارشناسی هم 8 سال تعهد کاری داره. دقت کنید این شمایید که تعهد میدید که هرجایی دولت تصمیم گرفت کار کنید و این به منزله تعهد دولت برای استخدام شما نیست. پیش بینی من اینه که تا چند سال آینده احتمالا دولت نتونه تمامی دانشجویان فرهنگیان رو استخدام کنه یا اینکه ممکنه بعضی رو در رزرو قرار بده. چون واقعا ظرفیت تکمیله و اینقدر معلم لازم نداریم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,802 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 830 بازدید
1 پاسخ 249 بازدید
سوال شده فوریه 22, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
1 پاسخ 261 بازدید
1 پاسخ 80 بازدید
سوال شده نوامبر 23, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 466 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط پگاه۶۶
1 پاسخ 127 بازدید
سوال شده سپتامبر 14, 2020 در قبل از ازدواج توسط زهرا..
1 پاسخ 93 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
...