مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلات زندگیم....خواهشمندم هر کسی میتونه کمکم کنه

1,682 بازدید
سوال شده می 25, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط راضیه حرفه ای (460 امتیاز)
سلام و خسته نباشید من دختر ۱۸ ساله ای هستم اهل شیرازم و یک خواهر کوچیکتر از خودم دارم . من از بچگی مورد تجاوز داییم قرار گرفتم و هر وقت خونه مامان بزرگم میخوابیدم میومد نزدیکمو ازم سو استفاده میکرد و توانایی وایسادن جلوشو نداشتم تا اینکه بزرگتر شدم و دیگه نتونست کاری کنه و من جلوشو گرفتم آزمایشای مختلفی دادم خدارو شکر مشکلی برام پیش نیومده این موضوع رو فقط خودم و پسر یکی دیگه از داییم میدونه در ضمن این داییم که بهم تجاوز کرده اونم چند بار الان ۳۰ سالشه و مجرده ولی چند ساله دیگه نمیزارم بهم دست بزنه . من رشته تجربی هستم ساله آخرمه و اصلا برای کنکور درس نخوندم به خاطر مشکلاتی که برام پیش اومده چون من استرسی شده بودم ساله یازدهم و به طور ناگهانی مثل شوک بهم استرس دست میداد و میریختم بهم کلا نمیدونم چرا اینجوری میشدم تا اینکه امسالم کلا حالم بد بود همش گریه میکردم و رفتم پیش روانپزشک و بهم دارو داد سیتولوپرام مصرف میکنم و خداروشکر از اون اضطرابا بهم دست نمیده اما چند وقته که احساس افردگی کردم تستای زیادی انجام دادم همش گفته افسردگی شدید دارم دیگه درس هم نمیتونم بخونم تمرکز ندارم خیلی پیشه مشاوره رفتم اما فایده نداشت نمیدونم چیکار کنم .از موقعی که رازه تجاوز داییمو به پسر داییم گفتم خیلی با هم صمیمی شدیم هر روز باهم چت میکنیم من همه چیمو بهش میگم اونم همینطور بهش اعتماد دارم کامل و اونم همینطور اگر موقعیتش باشه حتی منو بغل میکنه و میبوسه اما نه زیاد تا حالمو خوب کنه تا شاید افسردگیم خوب بشه چون خیلی به یک نفر نیاز دارم باهام باشه و چه بهتر از این پسر داییم اما یک سال ازم کوچیکتر اما اون منو دوست داره منم دوستش دارم چند روز پیش گفت میخوام بزرگ که شدم بیام خواستگاریت منم موافقم اما میترسم خانوادم قبول نکنن و فامیلام مخالف باشن شایدی هم عاشقه یکی دیگه شدم معلوم نیست اما دوس ندارم جواب نه بهش بدم چون خیلی نابود میشه نمیدونم چیکار کنم گفته هر کاری میکنم تا تو رو به دست بیارم خیلی بهش نیاز دارم. اما من به خاطر افسردگیم به خودکشی هم فکر میکنم اما حرئت انجامشو ندارم چون خیلیا منو میخوان.
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 25, 2020 توسط عرشیا حرفه ای (1,220 امتیاز)

سلام من روانشناس نیستم؛ اما فکر می کنم ، تو حتما باید این موضوع رو باکسی در میان بذاری. دایی تو باید محاکمه بشه؛ حکم داشتن نزدیکی با فرد نامحرم هم اعدامه و به نظرم حقشه. این رو بدون ، من فکر می کنم پسر داییت هم بدتر از داییت نباشه ، بهتر هم نیست؛ فرزند که بهتر از پدر نمیشه واقعا ، من فکر می کنم پسر داییت هم مثل پدرشه. تو نباید هرچیزی رو بهش بگی کارایی که اون می کنه ، مثلا بغل کردن و بوسیدنت ، نه که از روی خیر خواهی نیست؛ بلکه اون داره عطشش رو از طریق همین کار ها بر طرف می کنه. چشمت رو باز کن. از ما گفتن بود ؛ رابطه ات رو با پسر داییت قطع کن و سوء استفاده پدرش رو هم به مامان بابات بگو.

دارای دیدگاه می 25, 2020 توسط راضیه حرفه ای (460 امتیاز)
ممنون از کمکتون اما این پسرش نیست این داییم مجرده این پسر داییم مالع دایی بزرگمه که خیلی هم داییم خوبه این که تجاوز کرده بهم دایی کوچیکمه
دارای دیدگاه می 25, 2020 توسط راضیه حرفه ای (460 امتیاز)
در ضمن این پسر داییم خیلی خوبه اون داییم که بهم تجاوز کرده مجرده بعدشم پسر داییم منو دوست داره با تمام وجود خیلی کمکم میکنه حالم بد نشه میخواد از دایی کوچیکم انتقام بگیره در این حد پسرش نیست که پسره دایی بزرگمه
دارای دیدگاه می 26, 2020 توسط عرشیا حرفه ای (1,220 امتیاز)
با عرض پوزش از شما به خاطر اشتباه خویش.
دارای دیدگاه می 26, 2020 توسط راضیه حرفه ای (460 امتیاز)
خواهش اشکالی نداره
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,741 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 186 بازدید
2 پاسخ 173 بازدید
1 پاسخ 353 بازدید
1 پاسخ 205 بازدید
1 پاسخ 220 بازدید
سوال شده مارس 2, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Elsar ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 514 بازدید
6 پاسخ 695 بازدید
3 پاسخ 412 بازدید
3 پاسخ 369 بازدید
...