مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لذت نبردن و افتخار نکردن به چیزی

85 بازدید
سوال شده می 26, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط مهدی بیطاری حرفه ای (540 امتیاز)
سلام من یه پسر 15 ساله ام که دیگه از هیچی لذت نمیبرم و عشقی به اون کار رو از دست دادم مثل بازی کردن . قبلا افتخار میکردم به این کار اما دیه نیست . این ها نسبت به همه چی است . انگار بی احساسم و هیچی برام مهم نیست و حال خوشایندی ندارم پیش مشاور های زیادی رفتم مثل روان پزشکها روانشناس ها و.... حالا امیدم به اینجا است . لطفا کمکم کنید . یه حسی هست که انگاری به هیچی علاقه ندارم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 26, 2020 توسط عرشیا حرفه ای (1,220 امتیاز)
سلام ، احساس شما مانند این می ماند که دیگر اهمیتی به زندگی نمی دهید، اما شما باید به هر کاری که می کنید افتخار کنید. اگر این حس را ندارید بعد یا قبل از انجام کاری به نتیجه آن فکر کنید. مثلا به شما یک پروژه سخت و فشرده داده می شود؛ شما علاقه ای به انجام آن ندارید اما لحظه ای به این فکر کنید که اگر آن پروژه را تمام کنید. چه در های موفقیت آمیزی به شما باز خواهد شد. چه ثروتی چه اعتباری بدست می آورید. همچنین من برای شما توصیه می کنم در گوگل سرچ کنید "کشف قدرت درون" مطمئن باشید زندگی تان از این رو به اون رو خواهد شد یادتان باشد شما اشرف مخلوقات هستید. همیشه به چیز های مثبت فکر کنید. تا ذهنتان ارتعاشات مثبت به کائنات ارسال کند و کائنات هم همان انرژی مثبت را به خودتان بازتاب کند. "هرچه کنی به خود  کنی" "هر عملی عکس العملی دارد" هر روز آرزو هایتان را با خودکار قرمز به صورت مختصر 15 بار بنویسید. تا سریعتر (البته با پشتکار ) به آنها برسید دوست پیدا کنید، به هر چیز کوچکی بخندید، رستگار باشید! هر روز یک کار تازه انجام دهید. باشد که خداوند یاریتان کند تا آینده ای پر از شادی و خوشبختی داشته باشید. با آرزوی خوشبختی........عرشیا
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,805 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 112 بازدید
سوال شده سپتامبر 24, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط علیرضا
1 پاسخ 129 بازدید
سوال شده مارس 9, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 136 بازدید
سوال شده اکتبر 19, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط مهدیه
8 پاسخ 1,891 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 210 بازدید
1 پاسخ 358 بازدید
...