مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دردسر همسر خوشتیپ لطفا خانوما کمکم کنن

159 بازدید
سوال شده می 28, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام به همه * خوانندهگان پیامم هرکس تونست نظرش روبده لطفا من حدود ۳ ساله که ازدواج کردم من ۲۴ سال و همسرم ۳۱ سالشه ایشون کلا خیلی خودشو تحویل میگیره و خیلی خوشتیپ لباس میپوشه و رسمی و من یه ذره که نه خیلی نگرانم آخه دو سه دفعه که با هم تو خیابون پیاده رفتیم متوجه شدم که بعضی دخترا تو جیبش شماره میندازن یا مثلا تو پارکینگ ساختمون دو سه دفعه دیدم که لای برف پاک کن ماشین نامه * عاشقانه گذاشتن با اینکه میدونن متاهله البته همسرم اصلا محل نمیده و مطمئنم که اهل خیانت نیست و چون آدم خوش برخوردیه و سرزبون داره خیلی زود تو دل همه جا باز میکنه و این منو میترسونه که از دستش بدم و یه دفعه با خوندن یه نامه انقدر عصبی شدم که کلا کراواتاشو قایم کردم که مگه تیپش یه ذره بهم بخوره و مال خودم باشه یه مدت اما مثل اینکه بدون کراواتش هم همین آشو همین کاسه است و اینکه تنها مشکل ما تو زندگی همینه البته مشکل نیست چون دوستش دارم نمیتونم ببینم کس دیگه ای میخواد باهاش رابطه داشته باشه من چکار کنم لطفا خانوم ها کمکم کنن
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 28, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که مرتب و خوش لباس بودن همسر شما ارتباطی با خیانت کردن ایشان به شما ندارد و در این مسیر اگر دیگران رفتار مناسبی ندارند همسر شما مسئولیتی در قبال این رفتارهای نادرست ندارد .

بهتر است سعی کنید از تمرکز بر این موضوعات خوداری کنید با توجه به اینکه بیان می کنید همسرتان رفتاری ندارند که برای شما شک و سوء ظن ایجاد کند و پاسخی به این توجهات بیرونی نمی دهند.

دقت کنید که اگر شما بخواهید بجای توجه و مراقبت از زندگی مشترک و نیاز به پاسخ های هردویتان و هم مسیری در ادامه زندگی مشترک مداوم رفتارهای دیگران و همسرتان را چک کنید امکان آسیب به زندگی مشترکتان بیشتر می شود .

بهتر است احساسات خود را بدون مقصر دانستن همسرتان در مورد این سبک رفتاری خانم ها در احترام به همسرتان بیان کنید و توقعات خودتان را نیز بگوید و صحبت های همسرتان را نیز بشنوید تا در این مسیر بتوانید روند رشدی بهتری را تجربه کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,357 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 962 بازدید
1 پاسخ 272 بازدید
3 پاسخ 186 بازدید
سوال شده اوت 2, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط نرگس
1 پاسخ 50 بازدید
سوال شده اکتبر 27, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
2 پاسخ 136 بازدید
سوال شده ژان 21, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 64 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط کیمیا
...