مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خود ارضایی و افسردگی ناشی از واریکوسل

312 بازدید
سوال شده می 28, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام من 31 سالم هست. متاسفانه از دوره ابتدایی خودارضایی کردم ولی بعدش ترک کردم و هیچ افسردگی نداشتم تا دوره دبیرستان دوباره خودارضایی رو شروع کردم ولی این بار با روشی کاملا غلط که منجر به ایجاد واریکوسل شد و شکل کیسه بیضه بسیار زننده شد  و با اینکه چند دوره ترک کردم ولی افسردگی ناشی از شکل زننده بیضه ها امانم رو بریده تو این سال ها چند دوره هم افسردگی رو از بین بردم ولی با وجود واریکوسل و شکل بد بیضه ها مدام افسرده میشم دوست دارم فقط گریه کنم و همش تاسف به دلیل مبتلا کردن خودم به واریکوسل چند بار برا ازدواج اقدام کردم ولی به دلیل این کارا و واریکوسل و شکل بد کیسه بیضه از ازدواج منصرف شدم من حتی عمل واریکوسل داشتم و انتظارم از عمل درست شدن شکل بیضه ها بود نمی دونستم اصلا با عمل واریکوسل شکل بیضه ها درست نمی شن دوباره بعد از عمل هم میل جنسی فشار میاورد وهم افسردگی سبب شده بود که خودارضایی رو شروع کنم و این دفعه بدتر شدم با فیلم پورن این کار رو می کردم و در این بین رگ های اطراف کیسه بیضه بیشتر شد من الان حال و اوضاعم تو سن 31 سالگی اینه و هنوز میل جنسی به من فشار میاره ولی افسردگی و شکل بد بیضه و خود ارضایی نمی ذاره که ازدواج کنم و خود این قضیه که نمی تونم ازدواج کنم هم سبب شده که افسردگیم بیشتر بشه
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 31, 2020 توسط وحید
سلام دوست عزیز. منم همسن شمام و خیلی هم خودارضایی کردم دقیقا مشابه شما در ابتدایی و بعد در دبیرستان و حتی تا همین دو سال قبل.

اینو بگم که ترک خودارضایی در من با ازدواج انجام نشد. پس بخاطر ترک خودارضایی ازدواج نکن چون به نتیجه نمیرسی. تنها راه ترک خودارضایی کنار گذاشتن پورن بود. اما درکت میکنم که چه حسی داره پورن نگاه کردن. عین اعتیاد به مواد مخدره یه آرامش خیلی عالی در اون لحظه بهت میده. پس اگه میگم ترکش کن باید راهکارم بدم. راهش ایجاد سرگرمیه. اگر شاغل نیستی حتما سر یه کاری خودتو مشغول کن. اگر هم شاغلی سعی کن علاقه بیشتری در خودت برای شغلت ایجاد کنی. تنها هم نمون اصلا. تنهایی سمه.

ضمنا شکل بیضه اصلا ربطی به ازدواج نداره. فکرمیکنم خودش به مرور برطرف میشه اگه ورزش کنی. پس بخاطرش نگران نباش. ولی بهرحال پیشنهاد می کنم ازدواج کنی. آرامش میده بهت. بدون تعارف بگم اگه نمیتونی ازدواج کنی حتما دوست دختر پیدا کن. هرچند اون آرامش ازدواج رو نداره ولی از هیچی بهتره
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,497 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 204 بازدید
سوال شده دسامبر 2, 2021 در قبل از ازدواج توسط علی
1 پاسخ 706 بازدید
2 پاسخ 270 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2020 در قبل از ازدواج توسط امیرحسین
2 پاسخ 418 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 201 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 508 بازدید
سوال شده سپتامبر 17, 2022 در قبل از ازدواج توسط اوا
1 پاسخ 162 بازدید
سوال شده ژوئیه 10, 2022 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 79 بازدید
سوال شده ژوئن 19, 2020 در قبل از ازدواج توسط Mina
...