مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا به این بلا گرفتار شدیم

177 بازدید
سوال شده می 29, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
سلام من‌ دختری سی ساله هستم تک فرزندم تو زندگی خیلی زجر کشیدم ده سال آزگار درد و رنج و بلا رو تحمل کردم همیشه خودمو اینجوری آروم میکردم که آخر سختی ها فرج و گشایشه و این وعده بر حق خداست اعتقادم به خدا و اهل بیت هم خیلی قوی بود اما یه اتفاق افتاد که زندگیم به کل نابود شد مادرم که سختی های زیادی هم تو زندگی کشیده بود دو ماه قبل به طور ناگهانی مریض شد یه بیماری عجیب با علایمی مثل لرزش و عدم تعادل و اختلال هوشیاری که پزشک نتونست تشخیص بده علت بیماری چی هست بارها تو بیمارستان بستری شد ولی همه ازمایش ها بدن رو نرمال نشون داد من در این مدت خیلی زجر کشیدم خیلی نذر و نیاز کردم به درگاه خدا دعا و استغاثه کردم به ائمه متوسل شدم کلی صدقه دادم که خدا بهم رحم کنه و مادرم رو‌ شفا بده خیلی هم امیدوار بودم اما مادرم از دنیا رفت و منو شوکه کرد الان حالم خیلی بده و احساس میکنم در حقم بی عدالتی صورت گرفته حق من و خانواده ام بعد سالها درد و مشکلات فرج و گشایش بود نه مصیبت،مادرم همیشه نگران آینده من بود و تنها آرزوش سر و سامون گرفتنم بود ولی حسرت به دل و آرزو به دل رفت من خیلی بهش وابسته بودم اون هم زندگی و دلخوشیم بود و من بعد از اون اصلا نمی تونم دنیا رو تحمل کنم و تاب بیارم اعتقاداتم ضعیف شده و نمی تونم با این مصیبت کنار بیام دلم فقط میخواد که بمیرم و برم پیش مادرم،خدا می تونست اونو شفا بده ولی نداد و برای همیشه نابودم کرد خواهش میکنم مثل اطرافیان من شعار ندید که مصلحت این بوده و از بین حرفا که به هیچ عنوان برام قابل قبول نیست اون جوون بود اون حقش این نبود خدا می تونست اونو به من هدیه بده حداقل به اندازه چند سال کوتاه.... من چیکار باید بکنم؟؟؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 29, 2020 توسط .
اول اینکه همه پدر و مادرها ارزو دارند خوشبختی فرزندشون رو ببیند ولی همه موفق نمیشن که به این آرزو برسند. شما یکسر برو شیرخوارگاه و نوانخانه ها ببین بچه هایی که حتی اسمشون مال خودشون نیست چه برسه که مادر و پدر داشته باشند .
منم اینجور اتفاقات مشابه شما برام بیوفته نا امید میشم  اما عقلانی فکر کردن هم بد نیست.
اشتباهات پزشکی و بی سوادی اطبا هم کلا قابل توجیه نیست و این موردی که شما گفتید بیماری عصبی هست که با آزمایش مشخص نمیشه.شبیه پارکینسون یا ای ال اس .
بنده خدا راحت شد، رفت به جایی فاقد هر نوع درد و رنج و عذابی، بدون فقر و بدبختی و استرس.
غم از دست دادن مادر و پدر سخته سخته سخته، میدونم.
آروم باش بزار همه آرام باشن.
پاسخ داده شده ژوئن 1, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام

خداوند مادر گرامیتون رو رحمت کنه خیلی متاسف و متاثر شدم. با اینکه نمیشناسم شما رو ولی حس همدردی منو بپذیرید.

ولی حالا یه سوال: فکر میکنید شکایت شما از زمین و زمان نهایتا نتیجش چی میشه؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,188 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 103 بازدید
2 پاسخ 183 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 206 بازدید
2 پاسخ 189 بازدید
8 پاسخ 2,001 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 97 بازدید
4 پاسخ 2,550 بازدید
سوال شده ژوئیه 31, 2018 در قبل از ازدواج توسط یه عاشق♥♥♥♥♥♥
...