مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چیکار کنم حالم بهتر بشه کمکم کنید

278 بازدید
سوال شده ژوئن 4, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام.

من‌دخترم و ۱۷ سالمه

دیگه خسته شدم هیچکسو توی زندگیم ندارم هیچکسو ندارم که دوسم داشته باشه دلم میخواد بمیرم من خیلی زشتم برای همینم هیچکس دوسم نداره

رفیقام چون خیلی خوشگلن همه دنبالشونن و واسشون میمیرن و دلشون میخواد یه ثانیه باهاشون باشن ولی من هیچکسو ندارم که از ته دلش دوسم داشته باشه

حتی خدا هم حواسش به من نیست هیچکس حواسش به من نیست من دلم میخواد بمیرم دلم میخواد نباشم دیگه:)

دلم میخواد یکی باشه تو بغلش گریه کنم دلم میخواد یکی باشه دوسم داشته باشه ولی هیچکس نیست که بهم اهمیت بده خسته شدم دیگه

دو سال با یه نفر بودم بهم خیانت کرد الان باهم رفیقیم و اون ادم‌ بدی شده مواد میکشه پارتی میره رابطه داشته میاد از دوس دختراش واسه من میگه حتی اونم که انقد بده بازم یکیو داره بهش اهمیت بده که دوسش داشته باشه خدا بازم حواسش به اونا هست ولی حواسش به من که هیچ‌کاری نمیکنم نیست

مامان بابام طلاق گرفتن پیش مامانم زندگی میکنم بابام همش اجبارم میکنه درس بخونم همش میگه اینو میخوای باید فلان جا قبول شی میخوای اینکارو برات بکنم باید فلان جا قبول شی

به خدا خسته شدم دیگه نمیتونم یه روز میریم بیرون زهرم میکنه انقد از درس خوندن حرف میزنه از درس خوندن بدم اومده

خسته شدم دلم میخواد خودمو بکشم ولی میترسم تروخدا کمکم کنینحداقل اگه یکی بود تو‌ زندگیم کنارم بود اینجوری ناراحت نبودم

همین هفته دوس پسر رفیقم واسش میخواد تولد بگیره بعد هیچکس برای من تولد نگرفت و حتی کسی که دوسش داشتم بهم تبریک نگفت

میدونم الان با خودتون میگین من خیلی بچه ام و اینا مشکل نیست میدونم ولی من واقعا حالم بده من واقعا تنهام
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 4, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب این احساساتی که شما تجربه می کنید کاملا طبیعی می باشد و هر انسانی به دوست داشته شدن و دوست داشتن نیاز دارد اما اینکه در چه مسیر و با چه افرادی به این نیازها پاسخ بدهی از اهمیت زیادی برخوداری می باشد .

شما در سن حساس نوجوانی قرار داری به همین دلیل گرایش به جنس مخالف و یا تمایل به روابط عاطفی و جنسی در شما بیشتر می شود اما نیاز هست که شما با شناخت بیشتر خودت در این مسیر گام بردای چون اگر بخواهی بدون در نظر گرفتن شرایط بیرونی و درونی خودت یپش بروی شرایط روحی نامناسبی را تجربه خواهی کرد .

شما بیان کردی که دوست پسرت به تو خیانت کرده است اما هنوز با او رابطه رفاقت داری و او هر چیزی را که تجربه می کند را با شما به اشتراک می گذارد دقت کن که تو به دلیل وابستگی بدون در نظر گرفتن آسیب این رابطه داری هنوز به آن به شکل دیگری ادامه می  دهی و این وابستگی تاثیر زیادی بر شرایط روحی شما می گذارد .

این اسم هایی که وجود دارد دوست معمولی ، پارتنر ، و.. نمی تواند از شروع احساسات جلوگیری کند و بهتر است شما نیز در مورد این روابط تصمیم گیری کامل داشته باشی.

دقت کنید که بهتر است از هرگونه مقایسه خودت با فرد دیگری خوداری کنید چون شرایط روحی ، شخصیتی ، خانوادگی و... شما با هیچ فردی یکسان نمی باشد و این سرزنش کردن خودت به بهبود زندگیت کمکی نخواهد کرد.

در این مسیر با توجه به علایمی که بیان کردی احتمال افسردگی وجود دارد به همین دلیل با سرزنش و بدون عزت نفس به مسیر رشدی خودت ادامه می دهی و بهتر هست در اولین گام به صورت حضوری به روانشناس برای بهبود شرایط روحی مراجعه کنی تا بتونیم با شناخت بهتر احساسات ، افکار و شرایط درسی و اجتماعی همچنین راحل های حل مسئله که تاثیر زیادی بر تصمیم گیری شما دارد به شما کمک کنیم تا مسیر بهتری را تجربه کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762
پاسخ داده شده ژوئن 7, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)

سلام

خب اول بذار یه چیزی رو واضح بهت بگم. خوشگلی دخترا برای پسرا مال همون شب اوله. هیچ مردی عاشق صورت دختری نمیشه مگر اینکه سیرت خوبی هم داشته باشه. خب یعنی چی؟

ببین شما داری خودت میگی که زشتی. اولا که مطمئن باش اینجوری نیست و شما اصلا زشت نیستی. این نشون میده که اعتماد بنفست پایینه. باید اعتماد بنفستو بالا ببری.

ثانیا اصلا فرض محال بگیریم که حرف شما درست باشه و خودت داری میگی زشتی. اینو بدون که زیبایی یک زن شاید کمتر 20 درصد ارزش وجودشو تعیین میکنه. شما با تقویت 80 درصد دیگه میتونی از خودت یه آدم جذاب بسازی که همه پسرا برای داشتنت آرزو کنن. اما 80 درصد دیگه چیه؟ اخلاق خوب، اعتماد بنفس، نجابت و از همه مهمتر "موفقیت"

اصولا ما مردا عاشق زنهای موفق میشیم. پس دیدگاهتو تغییر بده. فکر نکن ظاهرت چیز خیلی مهمیه. اصلا مهم نیست. بچسب به آیندت و ببین چیکار میتونی بکنی که موفق بشی. شاید اگر پدرتون داره میگه درس بخون دلیلش همینه. نا امیدی رو بذار کنار و ضمنا از جمع دوستانی که با پسرا ارتباط دارن دوری کن.

بازهم میگم به خدا توکل کن و اعتماد بنفستو تقویت کن مطمئن باش به زودی همه چیز به میل تو تغییر خواهد کرد.

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,714 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 114 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 52 بازدید
1 پاسخ 40 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده ژوئن 12, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط خانوم دکتر آینده
1 پاسخ 118 بازدید
سوال شده می 22, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط دیانا
2 پاسخ 179 بازدید
سوال شده ژان 14, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط مانلی
...