مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بلاتکلیفم راه حل بدید

87 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط N
سلام من دختری ۲۶ ساله ای ام که با یک پسر توی فضای مجازی آشنا شدم ما دیدار داشتیم و الان چهار ساله عاشق همیم اون پسر داره برای ازدواج با من تلاش می‌کنه حتی کارشو تغییر داده و به فکر انتقالی به شهر من است ما هردو در دو شهر متفاوت و دور از هم زندگی میکنم من در شهر زندگی میکنم ولی ایشون با اینکه در شهرستان زندگی میکنن از لحاظ مالی وسطح تحصیلات خوانوادشون بالاتر از منه من و ایشون هردو تحصیل کرده هستیم ایشون میگن به دلیل دور بودنمون نمیتونن به خوانوادشون بگن که ما چه طوری با هم آشنا شدیم و خوانواده ایشون مذهبی تر از خوانوادت من هست بنده به پدرومادرم گفتم ایشونو و میدونن باهاش صحبت میکنم ولی آقا پسر جرات ندارن به مادرشون بگن با کوچکترین اشاره هم که میکنن مادرشون مخالفت میکنن من سطح توقع ام پایینه ولی ایشون با اینکه ماشین خریدن می‌خوان خونه هم بخرن و ترس اینو دارن که نتونن منو خوشبخت کنن شما لطفاً کمکمون کنین بگین چه جوری ترس ایشونو من از بین ببرم درضمن توی خوانوادشون دعوا و اختلاف بین پدرومادر هست و پیشنهادات زیادی اقوامشون و نزدیکانشون برا ازدواج بهشون دادن ولی ایشون مخالفت کردن حتی یه بار هم خواستگاری نرفتن و میگن پای من موندن من چیکارم کنم؟؟ بلاتکلیفیم از طرفی خوانواده من میگن تا الان باید به خوانوادش می‌گفت منو لطفاً کمکم کنید تا یک تصمیم درست بگیرم ممنون.
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 6, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات هردوی شما قابل احترام می باشد اما 4 سال زمان زیادی برای یک ارتباط می باشد و این آقا اگر هدف ازدواج دارند نیاز است که به صورت رسمی برای این موضوع اقدام کنند و با خانوادیشان برای آشنایی بیشتر اقدام کنند تا هردوی شما بتوانید بر مبنای یک پروسه شناخت در دنیای واقعی و تحت نظر خانواده ها و در کنار رفت و آمد با یکدیگر و همچنین تحقیق و شماروه پی شاز ازدواج در این مسیر تصمیم گیری کنند.

اگر خانواده ایشان حساسیت زیادی بر سبک آشنایی دارند ایشان می توانند تمام جزئیات را بیان نکنند و یک سری کلیات را بیان کنند و درخواست کنند که در مسیر آشنایی با ایشان همراه شوند .

بهتر است هردوی شما شرایط مسافت و همچنین شرایط خانوادگی ف اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و ... را نیز مد نظر داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

اگر این مسیر بخواهد به همین سبک ادامه پیدا کند برای هردوی شما فرصت های دیگر را از بین می برد و این مسی رتنها ایجاد وابستگی می کند.
پاسخ داده شده ژوئن 7, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام. خانواده شما کاملا حق دارند. یه فرصت محدود بهش بدید تا بیاد خواستگاری. مثلا 2 ماه. و در صورتی که نیومدن کات کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,019 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,165 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 68 بازدید
سوال شده سپتامبر 25, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط Cute_Pink ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 134 بازدید
0 پاسخ 56 بازدید
سوال شده مارس 13, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط سوگند212 ممتاز (160 امتیاز)
2 پاسخ 51 بازدید
سوال شده اوت 28, 2023 در مشاوره تلگرامی توسط Green ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 102 بازدید
1 پاسخ 217 بازدید
1 پاسخ 418 بازدید
...