مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

Asdffgghjkkĵytrr

50 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام وقتتون بخیر،من ۳ ماهه با پسری آشنا شدم،قصد هردومون ازدواجه
میخوام خواهش کنم سوالاتی رو بفرمایید که بتونم با درنظر گرفتن جواب اون سوالات به شخصیت و باطن این فرد کمی پی ببرم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 6, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شم ادر  این مسیر نیاز هست که در مورد شرایط خانوادگی ، معیارهایشان برای انتخاب شما ، هدف های کوتاه مدت و بلند مدتشان برای زندگی ، توقعاتی که از شما دارند ، دیدگاهای مذهبی و اجتماعی ، برخورد های اجتماعی و موضوعاتی که برای خود شما از اهمیت برخودار می باشد از ایشان سوال کنید قبل از اینکه دیدگاه خودتان را بیان کنید و همچنین رفتارهای ایشان را در اجتماع مشاهده کنید تا بتوانید تصمیم گیری داشته باشید .

بهتر است در روند شناخت از روابط احساسی شدید و روابط جنسی خوداری شود و این مسیر تحت نظر خانواده ها طی شود تا رسمیت بیشتری پیدا کند و در کنار این موراد بهتر است دلایل خودتان برای انتخاب ایشان را مد نظر داشته باشید و همچنین تحقیق و مشورت با خانواده در کنار مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کنید تا بتوانیم با انجام مصاحبه و انجام یک سری تست ها در این مسیر تصمیم گیری به هردوی شما کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,065 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...